♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Jeg hadde et keisersnitt for 6mnd siden.. Det er ennå ømt der arret går og ovenfor og nedenfor er lite stykke... Er det noen som har det likdan? Magen har heller ikke gått inn noe særlig.. Venninna mi er redd d er noe galt siden d er ømt ennå å greier...
Holly❄️ Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 er snart 2 år siden jeg tok.. og jeg har det på samme måten.. i tillegg er magen min skeiv, hvis jeg ser rett ned på den så står den mer ut på den ene siden. Ser veldig oppblåst ut.. Er også øm om man trykker på... Aaaaaner faktisk ikke om dette burde sjekkes eller ikke... ?
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. februar 2008 Jeg lurer på om d kan være noe med musklene de skar over..Men aaaaner ikke.. Håper da ikke d er noe galt, men jeg tror jeg skal bare høre med legen likevel:) Ja d er ømt når jeg har stram bukse og når jeg trykker på det.
Holly❄️ Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 akkurat sånn har jeg d også.. ser ut som jeg er mange mnd på vei enda..
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. februar 2008 Oh yes...4-5 mnd kanskje?? huæææh!
Holly❄️ Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 eller kanskje til og med 6 mnd? Huff.. så lei av den magen...
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Det tok lang tid før det gikk over for meg. Først nå, 2 år og 3 mnd etter fødsel, er magen tilbake til normalen. Ble fortalt av lege at det var helt vanlig.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. februar 2008 Teline: Er d ømt da..eller var d ømt frem til den forsvant?
Holly❄️ Skrevet 29. februar 2008 #9 Skrevet 29. februar 2008 Etter 2 år vet jeg fortsatt at magen min ikke blir bedre enn det den er nå.. desverre... Når magen er skev i tillegg, så rettes d nok ikke opp av seg selv...
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 29. februar 2008 På bim var d noen som hadde snakket md lege og han sa at d ville være ømt for bestandig pga avkuttede nerver..de kan jo ikke repareres..
ALIICE Skrevet 29. februar 2008 #11 Skrevet 29. februar 2008 Det er nok veldig individuelt. Jeg kjenner ingen i min vennekrets som har vært plaget med arret, inklusive meg selv. Her ble magen fort normal igjen. Etter 2 mnd var den flatere enn før jeg ble gravid=0)
Holly❄️ Skrevet 29. februar 2008 #12 Skrevet 29. februar 2008 håper flere kan si litt om sine mager..
Sjokoladekaka Skrevet 29. februar 2008 #13 Skrevet 29. februar 2008 Tok haste KS for 14 år sidan:arret er der(navle-ned), men magen er normal ellers:) hehehe... magen blei normal ganske fort; 2 år eller så
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #14 Skrevet 29. februar 2008 Det var ømt helt frem mot julen som var nå, men magen var flat igjen etter 6-7 mnd. Men jeg har et søkk i arret som er der for å bli, ser ut somom de har snurpet litt hardt sammen. Men det er sånt jeg ikke bryr meg om
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 29. februar 2008 Er nok individuelt d ja:) Men arret mitt er teit iallefall..selve arret er fiint det, men d er ganske ekkelt med den ømheten:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå