Gå til innhold

Hva er planene deres for morgendagen da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror vi skal levere småen til mamma og pappa,de ville være med han imrg,så tar jeg og sambo en tur på senteret.

Har lyst på litt nye klær nå..;)

Til kvelden blir det å slappe av og spise hjemmelaget pizza;)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mrg skal jeg og snuppa på teater sammen med venninnene våres... Det er et teater for barn mellom 0 og 3 år, så vi gleder oss til det, og etterpå blir det vel litt shopping :o)

Skrevet

På butikken å handle matvarer så i garnbutikken (for jeg skal strikke høner :))

Også skal jeg og snuppa i ettårsdag til ei vi kjenner...

Skrevet

Gullo mi - hvor hen er det teateret da?Det kunne vært noe for oss og..;)

Skrevet

I morra skal jeg trene kl 10. Så kommer tanta til lillemor kl 14 for ho skal sove over der til søndag. Og i morrakveld skal vi på fest! Veldig lenge siden nå, så det skal bli kos:)

Skrevet

Isac er på ferie med besteforeldrene sine denne helgen, og kjæresten e på jobb, så jeg skal bare slappe av, SÅ skal jeg ut! Inflytningsfest for en venninne=) Kan bli koselig, treffe folk igjen=)

Skrevet

hmmm.. kosedag for min del. har barnefri i helga

Skal stå opp rundt 0900, eller skal prøve å sove så lenge hvertfall! Så skal jeg ta sol, trene, ta badstue, og handle - Regner med jeg er hjemme rundt 1300

Så skal jeg pleie meg selv. slappe av, lese lørdagsaviser, ansiktsmaske, krøller håret osv. ta meg et glass vin mens jeg venter på at mannen skal komme hjem. SÅ skal vi i bryllupsfest kl 1800.

Så for min del ser det ut til, og jeg håper på at det blir en strålende dag:o)

Skrevet

I mårra skal jeg først jobbe, så bestille meg tacopie fra peppes, leie meg et par filmer og kjøpe snop. Kommer sikkert til å sovne tidlig, menne skal bare slappe av og nyte å være helt aleine! Gubben er avgårde, og ungene på hytta med svigers. Regner med å få sove lenge på søndagen også - lucky me! =)

Skrevet

Har foreldrene mine på besøk i helgen.

Fått beskjed av sambo om å komme meg ut å kjøpe nye klær.

Så mamma og jeg skal på shopping, mens pappa skal passe Ina og sambo skal på jobb.

Så blir det god mat, vin og kos på kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...