Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Ja det er mitt klare mål - skikkelig utfordring emn har altså blitt fridd til og bryllupet står til sommeren. Er det flere der ute som har "fødselsvekt" å ta av før brudekjolen skal på? Skikkelig utfordrende å prøve kjoler for tiden, da jeg vet art jeg vil bli mindre men ikke hvor mye mindre... Ammer og fødte for 3 mnd siden..
snuske♥2 Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 jepp, jeg skal også ned 10 kg før bryllupet, har foreløpig klart 3 (på 4 uker)....er et slit og jeg har lyst på sjokolade!!! hehe, men når jeg klarer det er det verdt det! har ikke prøvd brudekjoler ennå, men skal snart!
makatty Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Hei jeg fødte for 11 mnd siden, begynte slankingen to uker FØR jul he he kanskje ikke de beste start ukene. men men har gått ned 9 kilo til nå har 3 kilo til å ta av. Skal nok klare det. Skal prøve kjole om 2 uker, gleder meg veldig. LYKKE TIL
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Jeg har 5 mnd igjen til bryllupet og skal ned 8-10 kg! Er 5 mnd siden jeg fødte..Men er sååååå vanskelig, sjokolade er jo så godt!!! Har ikke prøvd kjole enna, men vil gå ned noen kg først Masse lykke til med slankingen og bryllupet
pandabjørn Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 jeg kjøpte kjole i januar og den satt perfekt på meg med korsett under da selvfølgelig skal ned 3-4 kg til før bryllupet som er i juni og det håper jeg klarer hehe har begynt å trene også nå 2 ganger i uka
lutefisk Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Jeg har ikke fødselsvekt å ta ta av, men bare vanlig overvekt :0) Jeg har gått ned 4 kilo siden tja...slutten av januar? Skal ned 10 kilo til innen august, men det er ikke krise om jeg ikke klarer fullt så mye. Har meldt meg inn i vektklubben, og det fungerer veldig bra. Klarer ikke ligge unna sjokolade, og har heller ikke noe mål om det. Dette er jo den nye livsstilen min, og ikke bare en kur jeg skal gå på frem til bryllupet. Men jeg har gått over til mørk sjokolade med chilismak. NAM NAM! :0) Da trenger jeg ikke så mye før jeg er fornøyd. Holder med 20 gram et par ganger i uka, og det er jo ikke rare greiene. Lykke til videre jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå