Gå til innhold

Ville dere gjort dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært veldig turbulent siden barnet vårt ble fød for 5mnd sident, og for en måned siden gjorde vi det offisielt slutt. (vært sammen i 3år).

Har i det siste tenkt veldig mye på en venn av meg (som jeg i perioder har holdt på med) var også sammen med han i en periode da bf og jeg var fra hverandre likefør jeg ble gravid, men kuttet kontakt med han da jeg fant ut jeg var gravid for å prøve å ordne opp i forholdet mellom meg og bf. Har tenkt mye på han før og siden, spesielt nå som jeg er singel igjen. Jeg vet at han alltid har hatt et godt øye til meg også. Gjennom felles venner har jeg hørt at han har spurt mye om meg, om barnet og om det går bra mellom bf og meg, og flere har sagt at han virker litt "sjalu". Kan jeg tolke det som om han er litt interessert? Hvertfall, så lurer jeg på om jeg skal sende han en sms. Hva ville dere gjort? Blir det feil siden jeg har vært singel så kort tid? Tenker ikke å hoppe til køys med han eller noe, egentlig bare prate. (føler kanskje jeg må se om det er noe mer mellom oss, så jeg enten kan gå videre eller legge det bak meg) skjønner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde tatt kontakt med han, funnet ut om de var noe å hvis ikke så kunne jeg gått videre!!

Skrevet

Det er bedre å angre på noe en har gjort, enn å angre på noe en ikke har gjort...

Skrevet

Jeg hadde tatt kontakt med han:) du taper ingenting på det vert fall.Da kan du jo finne ut om det kanskje kan bli noe.Jeg har akkurat blitt kjent med en fyr,og vi skal treffes i morgen :) har kun chattet på nettet og sms..Det er ikke så veldig lenge siden det ble slutt med eksen.Føler meg ikke klar for noe nytt.Men på en måte gjør jeg det likevel..Litt koselig å ha en å flørte litt med,og kanskje kan det bli noe.Han virker ut som en skikkelig ok fyr,og jeg må nesten bare treffe han for å finne det ut:)

Skrevet

Jeg hadde gjort det. Dvs. at jeg alt har gjort det. Jeg har også tatt opp kontakten med en tidligere flamme, og det ser faktisk ut for å gå rette veien. Vi ønsker begge å forsøke dette, men tar tiden til hjelp og stresser ikke. Men du verden så godt det føles.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...