Gå til innhold

Fant drømme kjolen!...men akk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

det eneste eksemplaret de hadde i butikken var solgt...

Jeg har ikke tenkt til å gifte meg med en tradisjonell brudekjole, derfor er det så leit at akkuratt den kjolen jeg falt for var utsolgt. Er det mulig..?

Ja ja - det finnes værre sorger - jeg vet, men likevel.

Ser fram til den dagen da kjolen er i boks - 5 mnd igjen så det begynner å haste.

Lykke til dere andre der ute! :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, så kjedelig da..men kunne de ikke bestille?? uansett så finner du sikkert en annen som er minst like fin! :) ikke gi opp!

Lykke til! :)

Skrevet

Du kan jo forsøke å få sydd en tilsvarende kjole til deg ;-)

Skrevet

hvem kjole er det? jeg feks skal selge min snart (må bare gifte meg i den om 2 uker først :-) kan jo hende noen har akkurat drømmekjolen din liggende klar for salg hjemme? :-)

Skrevet

Med mindre det er en gammel modell kan de vel bestille den inn til deg? Er jo det de må gjøre til de som ikke passer strl de har i butikkene. Jeg må ha to nr mindre enn de har som prøvekjoler, så da vil de bestille rett strl til meg - går vel for det samme det, eller? Hvis ikke kan du jo kanskje få noen til å sy en tilsvarende kjole hvis du har bilder av den - Torunns drømmekjoler for eks?

Skrevet

Hvis du vurderer å få sydd en kjole, så kan jeg anbefale goddess.no på det varmeste. Hun syr kjolen min, og er superflink. Vi har også en veldig god tone, og det er nesten vel så viktig som kjolen synes jeg. Hun er flink på design, så dere kommer sikkert frem til en drømmekjole sammen.Lykke til med videre leting :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...