Gå til innhold

I dag måtte jeg ringe giftsentralen...=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vi stod opp i dag byttet jeg bleie på minsten og kledde på meg selv, og i mens begynte storesøster å leke så kjekkt, så jeg utsatte bleieskiftet hennes litt. Lot barna leke på barnerommet mens jeg gikk ut på terassen og hentet ved og fyrte i ovnen. Hørte at de fremdeles lekte kjekkt, så jeg benyttet sjangsen til å ta ut av oppvaskmaskinen. La merke til at jeg bare hørte minsten, ikke storesøster, så jeg gikk bort for å se. Hmm, så bare minsten som stod og rocket ved cd-spilleren, men ingen andre. I løpet av et brøkdels sekund så jeg at døren ut til gangen der badet ligger ikke var helt i lås, og jeg vet at jeg hadde lukket den, og samtidig kjente jeg en velkjent lukt av peppermynte..!

Joda, i kroken bak skapet satt frøkna på lekebilen til minsten og gumlet Fluor... Husket ikke hvor mye som var igjen i går kveld, og nå var bare halve boksen igjen!

ga henne melk og ringte giftsentralen, mne de kunne heldigvis berolige meg med at siden det var 0,25 mg så kom det kun til å resultere i diaré, faren for fluorforgiftning var veldig liten.

Phuuu...

Hun var inne på badet en tur mens jeg byttet på minsten, og så at jeg lot ham leke med boksen mens jeg jobbet. Den snipa! Hun må ha sneket seg ut på badet og hentet boksen det lille minuttet jeg hentet ved!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff ekkelt det der..

jeg har også måtte ringe giftsentralen. men det var for en del år siden. noen barn i barnehagen som spiste roedodendro ( klarer aldri å skrive det rett) blader..... og da måtte jeg få i dem kull etterpå... det var litt av en jobb skal si dere å få dem til å drikke det

Skrevet

Huff, jeg måtte også ringe engang da jeg fant Silje på vaskerommet, der hun hadde åpnet den luka som en fyller på vaskepulveret i, og stod å spiste såperester, så mye for å sette alt av såper høyt opp... men trengte ikke gjøre noe da..

Dattera til ei venninne har også spist en helv boks med fluor tab, og drukket en halv flaske dentinox..

Skrevet

Du er ikke den eneste. Her satt den lille tassen å sugde på et batteri. Var redd d kunne lekke.

Skrevet

Her i huset sto guttungen og gomlet på stearinlys.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...