Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 man har gangvansker ?
mine små alver... Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Joda...hvis du ikke har bil,gangvansker og det ikke er kollektiv trafikk der du bor så. Jeg får drosje rek. til og fra riksen også jeg..og det vil si fra kråkstad.(en times kjøring)Dette pga bekkenløsning!! Kollektivtrafikken er heller ikke noe ålreit for meg når jeg blir nødt til å bytte på veien. Snakk med legen din du!!
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Mange fastleger er "snille", men det er strenge regler for dette. Transport er den største utgiftsposten i helse vesenet i dag. Drosje hit og dit skal virkelig overveies. Men du kan jo prøve. Men utifra de medisinske vurderingene man tar så har man ikke krav på det.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. februar 2008 har isjiasnerven i klem og bekkenløsning. er sikkert 4-5 km til fysio å jeg har ikke bil. kanskje jeg får ringe å høre med legen.
Zikosu og William Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 du får det ikke gratis,men du får rekvisisjon og må betale en egenandel på 120kr...sjekk på nav.no
helhalhalo Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Hvorfor skal man ikke kunne ha krav på det? Om fysio er vesentlig for helse/livskvalitet og man ikke kommer seg dit amå man jo kunne søke om taxi? Man får jo taxi til og fra jobb om man har behov ved feks benbrudd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå