Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Jeg smører med jordnøttolje hver kveld, håper jo at det skal hjelpe mot revning under fødselen.. men er vel litt skeptisk.. hva tror dere, damer?
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Det er vel bevist at det hjelper, men at det hjelper betyr jo ikke det samme som at man slipper unna pga det.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Jeg gjorde ingenting sånt, og revnet ikke. fikk ikke pyntesting engang... så det har vel litt med hvordan siste fasen i fødsel er...
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Har smurt litt, men føler egentlig ikke at det gjør så mye monn liksom..Det er jo ikke meningen at man skal trenge å gjøre slikt fra naturen sin side så!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 jeg er også litt skeptisk, men vi gjør det likevel.. eller sambo gjør det, og strekker littegrann. jeg tror det får han til å føle at han kan bidra med noe:) så hver kveld masserer han der nede, strekker litt, før han smører magen min med krem.. så får han også gjort noe:) Så selv om det kanskje ikke vil komme til nytte når det står på, så har det i hvert fall vært koselig å gjøre det:)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 jeg er i uke 37 og har 4 uker igjen til termin,det er vel rundt en mnd. før termin det er vanlig å begynne å smøre etter hva jeg har forstått!?,men jeg tror ikke jeg kommer til å gjøre det,har litt vanskelig for å tro det hjelper noe særlig...men jeg kommer til å smøre meg med en fet fuktighetskrem,kanskje spenol (tror den er ganske fet)og det fordi at jeg skal passe på at huden i hvertfall ikke er tørr der nede,for tørr hud sprekker vel lettere enn hud som ikke er tørr!!(?).. tror ikke huden forandrer seg av å smøre med olje,den blir sikkert bare mykere,mindre tørr osv.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 Jeg smurte og strakk fra 6. måned i forrige sv.skap, og fikk kun 4 sting. Jordmor smurte også inn åpningen min med olje under fødselen. Skal snart begynne i denne graviditeten og, vet jo ikke om det har noen effekt men skader ikke prøve. (Smurte også magen hver dag med body butter sist svangerskap og hittil i dette, og har enda ingen strekkmerker).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå