crohna 1+apriljente:) Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Jeg tok en eggløsningstest og fikk en veldig mye sterkere teststrek enn kontrollstrek, altså positiv test. Hadde en MA med utskraping 25.jan, og lurer nå på om jeg har eggløsning eller om det er rester av hcg hormonet som gir positiv test?? Noen som vet? Dersom man har hcg i kroppen får man vel en veldig positiv eggløsningtest?
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Hvis du mente at du trodde du testes positivt i fra forgje svangerskal så tror jeg ikke det. Jeg hadde utskrapning 11 februar. Tok en test 22 feb for å se om den var blitt negativ. Det var den ikke, kom tydelig opp to sterke streker. Ventet en uke ca og testet meg 27 feb. Da var den bare svakt positiv, en kunne skimte skyggen liksom. Så gikk nesten 3 uker før den viste negativ. Kan jo hende du allerede er gravid!!Har du tatt grav. test? En er veldig fruktbar rett etter en utskrapning! Kan være jeg misforstod litt, men uansett lykke til. Hilsen suzy.
crohna 1+apriljente:) Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. februar 2008 Tviler sterkt på at jeg er gravid. Fikk mensen 17 dager etter utskrapingen, og har blødd fra og til i snart 3 uker, men har jo hatt noen samleier innimellom, så kanskje?! Har ikke tatt gravtest, men vurderer å gjøre det bare for å være sikker. Hvis den er negativ, så betyr jo bare det at jeg har eggløsning like om hjørnet og da er det vel bare å hive seg rundt:) Hvordan var din første mens etter utskrapingen? Du har kanskje ikke fått den enda?
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Jeg har ikke fått den enda, venter den ca uke 10(ei uke til), har hatt mensen murringer i nesten to uker nå og løpt på do for å sjekke om jeg har blødd igjennnom, men ingen tr å se ...enda i hverfall. Håper du har truffet! Hvis testen er positiv så der du gravid(det tror jeg) Hørt at hcg fra forgje svangerskap er ute av kroppen seinest etter 4 uker etter utskr.! Anbefaler å ta en test jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå