Superlis Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 -men har fulgt dere her inne:)) Ville bare titte innom og si hei!! Det er så koslig at dere er her enda,og like varme,fine og inkluderende er dere enda. Jeg har slitt litt en stund,både psykisk og fysisk og har ikke klart og skrive her inne. Men må innrømme at jeg har vært her hele tiden,har liksom trykket dere til mitt bryst og ledd og grått sammen med dere.... Vil bare si det er godt og ha dere her inne,og som jeg har sagt før..håper jeg treffer dere en dag:)) Går litt bedre nå og vil nok skrive her igjen. Altså ville bare si titt titt..håper noen husker meg. Klem fra
♥Snulder Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Kjenner igjen nicket vet du!! Håper formen din stiger i takt med vårtemperaturen, og at vi får se mer av deg her inne!!!
Natteravnen* Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Heisann, kjenner også igjen nicket ditt! koselig at du er innom, og bra at du sjekkar inn av og til! Vanskelig når ting går imot oss, men godt då dagane igjen blir lyse og gode, og ting som igår var så tungt kan med ett bli lettare kun av ingenting eller med god hjelp en annan dag. Håper du får ei fin helg og at ting fortsetter å bli bedre for deg! c",) ståpåklem fra vest.
Maud Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Hei du! Godt å se deg. Du har jo hatt perioder med nokså høy aktivitet, så det er klart jeg husker deg. Skjønner at livet har bydd på en oppoverbakke nå. Da er det godt å høre at du kan kjenne varmen fra fellesskapet her inne, denne gangen som tilskuer. Jeg håper at formen nå blir bedre og at både det kroppslige og det mentale gruffet forsvinner og at du kan møte våren i bedre form. Håper at du heretter får stadig mer overskudd og at vi får se nicket ditt oftere fremover. Hvis det tar litt tid synes jeg det er temmelig flott at det finnes trøst i å være her inne allikevel. Klem fra østlandet. Her har jeg møtt en del nick og det er mange flotte jenter her! Det er det sikkert på din kant av landet også.
dritgrei hei hei! Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Hei superlis, det er rett og slett ikke mange dagene siden jeg etterlyste deg til phantomet. Det er en hel haug av de faste vante som har tatt laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang pause av diverse årsaker, og jeg husker jeg - elefanter glemmer nemlig aldri ;-) Det er godt å se deg igjen, og det er koselig at du orker å gi et lite vink... tøffe tider er slitsomme tider! Jeg ønsker deg alt godt, og god bedring på alle måter!!!! klem fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Så hyggelig at du er her og følger med oss:-) Håper du kommer deg over en tøff periode og at vårsolen lar de varme strålene sine skinne på deg! Så klart vi husker deg!!! Klem fra
Plutseliten :) Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 Bra at det går litt bedre med deg. Jeg husker deg! Det er bra at du finner det godt å lese litt her inne,det blir koselig når du kommer tilbake Klem
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Kjekt at du er tilbake!!! Håper at alt går bra med deg!! God klem
Karomamma Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 Halloooo ja!! Du er savnet Du er i vest, ikke sant? Eller husker jeg helt feil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå