Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Det var litt frekt av meg å blande andre elementer inn i Digre Muggers tråd. (Jeg burde kanskje, i rettskrivingens navn og med diverse kammer friskt i minne, nevne at 'lady' i flertall heter 'ladies'. Jeg syntes bare det var morsomt. Jeg vet at Balooa er god i engelsk, men bare for å ikke drive vranglære, altså.) Men B,- hvordan er det i Syden i dag?
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Vel, vel. Later, dahling!
Turid Laila Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Blander meg inn i tråden din, kun for å si at jeg skal ut i dag! Hoho gleder meg jeg, og alleredet (godt??) i gang med vinflasken. To centiliter er for mitt vedkommende å være godt i gang med flaska... Bare synd der regner når vi skal gå ned for å ta bussen til sivilisasjonen....
Turid Laila Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Får forresten være litt sosial jeg nå så, tuddeluuuuuu! Kos dere i kveld jenter.
Patetica fåkksi Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Ooohh oooohh, I'm a lady!! Oooohh!! Syyyden er fint, men jeg har smadra kneet saa inn i helvete i et hjörne! Aaargh da ble jeg sint! Men on the bright side saa har vi endelig faatt installert gass paa kjökkenet og jeg har laget en himmelsk middag! Og naa er jeg enda mer sulten og har lyst paa te! Bortsett fra det har Sambo fra Kongo prövd aa brenne meg opp twice! I gaar kveld og paa formiddagen i dag. Han lagde te som var paa over 1000ºC helt sikkert. Minst!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Ser jeg har gått glipp av opptil flere glimrende tråder i dag, men tror jeg har gyldig unnskyldning...var på vår første "skikkelige" ultralyd i dag, alt er vel, og vi venter ei lita tulle Alle bekymringer forduftet, ti kilo ramlet av skuldrene og jeg grisekubbet like godt på sofaen når jeg kom hjem Og nå har jeg selvsagt våknet til når alle andre normale mennesker har funnet loppekassa....jeg skal heller være et våkent og deltagende menneske her inne i morgen Og nå skal jeg innta en seriøst usunn mengde melkepletter for å feire meg selv og mini-diva. *nammenamme slafs*
Patetica fåkksi Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Yeeey! Gratulerer. Det er forresten kun vi kule som faar jente!
Patetica fåkksi Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 ..og de som har / faar gutt er barnslige. Eller hva Muggis, Puck og Sprettende baller?
Jodasåneidaså Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 Gutten min har et klesplagg med rosa i, og det gjør ham jo praktisk talt homo, hvilket igjen betyr at han egentlig er ei jente. I alle fall dersom man skal følge argumentasjonen til enkelte her inne. Ergo er jeg dødskul, jeg har nemlig to unger i én. Yeah.
Patetica fåkksi Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 Man er enda kulere om man har en hunn-katt, for da kan man leke med ordspill og si "Jeg har baade hunn og katt!". Jeg har ogsaa baade gutt og jente, selv om hun er mer gutt enn jente. Dette fordi det finnes ingen jentebabyer i dette land som ikke har hull i öra naar det er mer enn 48 timer gamle. Saa hver dag faar jeg höre "for en fin gutt!" "nei se paa den lille gutte der!" und zo weiter.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 1. mars 2008 #11 Skrevet 1. mars 2008 *ss* Innbilte meg at jeg skulle få gutt av en eller annen grunn, men drømte alltid om jentenavn om natta....så kroppen visste hva det var før min tette hjerne skjønte noe Stilig å få være med i kul-klubben da - tror jeg må feire det med en av melkeplettene som overlevde raidet mitt i går! *gumle*
Patetica fåkksi Skrevet 1. mars 2008 #12 Skrevet 1. mars 2008 Til naa er det nemlig bare jeg som er medlem av kul-klubben, hurra, naa er vi dobbelt saa mange!
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 3. mars 2008 #13 Skrevet 3. mars 2008 Zoul, Gratulerer så mye med vel overstått UL! Det var vidunderlig å lese at alt står bra til! Tenk at du venter en liten jente! Sukk! Jeg ble utrolig glad da jeg leste dette! Johoo! Johoo! Johoo! Mos noen melkepletter på vegne av meg også!
Patetica fåkksi Skrevet 3. mars 2008 #14 Skrevet 3. mars 2008 Vi i kul-klubben, burde ikke vi ha et slags medlemsblad?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå