Gå til innhold

Er det flere som kjenner igjen disse symptomene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er 5+4 idag, og har hatt endel sterke menssmerter. Disse har forsåvidt gitt seg litt i styrke og hyppighet siste uken, men har til gjengjeld fått en ganske sterk "menskrampe" en gang pr kveld i mange dager nå. Varer i overkant av et kvarter..kan virke som det er litt mer vondt på høyre siden, men det kan også være innbilning.. Går over hvis jeg ligger stille på ryggen og slapper av en liten stund. Igår og idag ble jeg litt småkvalm samtidig, men det gikk også fort over.

Har litt ømme brystvorter, men det er igrunnen det eneste jeg kjenner av andre symptomer førelpig..

Høres dette normalt ut?

Klem til dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei babyfrøken

Jeg er 5+3 idag, har hatt mensensmerter siden den dag jeg forventet mens. Menssmertene har imidlertid avtatt den siste uka. Nå har jeg egentlig en konstant fornemmelse i magen, en sånn oppblåst følelse. Ellers føler jeg meg fyllesyk, er kvalm, dette gir seg på kvelden. Merker ingenting i brystene, hvis jeg kjenner ekstra godt etter tror jeg at brystvortene er i ferd m å bi ømme.

Jeg har ingen kramper som du beskriver, men har litt sånn stikkinger av og til på venstre side mage hvor jeg hadde eggløsning sist.

Lykke til. Dette er spennende:) Men så lenge å vente:)

Skrevet

Jeg hadde sånne "mens smerter" da jeg var ca. i 5-6 uke. Det skal være helt normalt! Tenk alt som er i endring der nede!!! livmoren som strekker seg osv osv.

Husker jeg våknet en natt med sterke smerter/kramper i magen, ga seg etter noen minutt. Skal visst være normalt. Mye som er "normalt" gjennom svangerskapet ;-)

hehe... kjenner igjen det med fyllesyk. Jeg følte meg i "dagen derpå modus" en laaang periode. Var sliten, litt menssmerter og litt vond rygg. ubehaget var hele tiden i endring.. MEN er så normalt så :-)

Er selv 10+5 nå og alt er i skjønneste orden med meg :-)

Lykke til videre *klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...