bratt Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Det er noen som begynner å bli litt utålmodig mht nytt treff i Stavanger. Vet ikke hva nick hun hadde hun som skulle legge det inn, men lurer på om det er noe på gang her?????
<3 mine søte små<3 Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Et treff hadde jo vert koselig..
prinsesse08 Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Hva skjer på disse treffene, kjenner dere hverandre fra før?
bratt Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2008 Hei igjen:) Vi kjenner ikke hverandre fra før, men nå er det en del som har vært på 2 treff i sammen, så noen begynner å kjenner hverandre, men det er alltid noen som er nye, så alle er velkommen. Me jeg venter egentlig på ei av de 15 andre som var på teffet på NB sørensen til å ta et tak og legge inn et nytt treff, siden jeg gjorde det sist:) Så får vi prøve litt forskjellige plasser, ettersom det er forskjellige jenter som ordner treffet. Vi får se nå om det skjer noe:)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå