Gå til innhold

Liv etter døden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den dagen dere dør- tror dere at dere møter igjen alle kjente og kjære som har gått bort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Men, det hadde blitt litt av en reunion!

Skrevet

Er jo mange som har opplevd denne tunnelen da..de kommer inn i et lys..på enden av tunnelen har de sett skikkelser..noen har sett familer osv..og man finner en sånn indre ro.

Jeg har litt tru på det..jeg trur det er noe etter døden. Trur ikke sjela vår ender der..trur den vandrrer videre..nå er ikke jeg personlig kristen og trur på gud og himmelen og det der, men jeg trur på et liv etter døden ja..

Har litt tru på at vi blir født på ny etterhvert også jeg :)

Skrevet

Det er jeg ikke sikker på, men jeg tror at de vi er glade i som er døde finnes rundt oss.....

Skrevet

Tunellen er skapt av hjernen, slik som andre drømmer og mareritt. Har ingenting med sjelen å gjøre.

Skrevet

Jeg her heller ikke kristen, men jeg er hellig overbevist om at jeg treffer igjen alle kjære den dagen jeg dør. Jeg tror også at de døde "våker" over oss og passer på oss.

Jeg har tenkt at det må være en form for trøst, hadde hatt veldig problemer med å forholde meg til døden hvis jeg ikke hadde denne troen.

Jeg håper iallfall at jeg møter igjen bestemor en dag, og bestefar som døde da jeg var liten. Og en barndomskamerat som døde bare 26 år gammel =( Jeg kan bare ikke tro at de er borte for alltid =/

Er det bare jeg som tenker sånn?

Skrevet

Det er vel gjerne et holdepunkt for deg kanskje - siden virkligheten blir for vanskelig å akseptere. Jeg liker ikke å tenke at de jeg har mistet er borte for alltid. Men, det er de heller ikke. De er med hver eneste dag i tankene likevel..

Skrevet

Det er det jeg håper på hvertfall:-)

Skrevet

Jeg er sikker på at de er der med oss! Og noen kan du nesten fornemme hvis du er riktig heldig!:)

Skrevet

Nei, som tidligere nevnt så tror jeg på et liv FØR døden.

Skrevet

Nei, jeg tror ikke vi treffer igjen våre kjære, men jeg tror vi alle går over til noe annet, eller en annen eksistens på et vis. Jeg tror alt og vi alle er en for for energi og energi er evig og går i et evig kretsløp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...