Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Jeg ble gravid 4 mnd etter keisersnitt. Er nå i uke 31. Har nå fått smerter i livmoren rundt der snittet er. Noen med lignende erfaring?
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Tror jeg ville tatt en telefon eller noe til føden for å være sikker. Siden det er så kort tid siden forrige keisersnitt trenger det kanskje ikke bety noe, men man skal være obs på slike ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå