Gå til innhold

Er 15 000 for mye for en brudekjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet jeg kan få sydd en til en brøkdel av prisen via internett, men da får jeg ikke det stoffet som er på den jeg fant idag! Falt fullstendig....nå velter den litt av budsjettet vårt da (er IKKE et 100 000 kroners bryllup,da), men har prøvd mange-dette var meg!!!

Tenker kanskjejeg kanselge den etter bryllupet...? HVa sier dere, kjære damer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde aldri brukt så mye på en brudekjole som skal brukes i en dag..Men det er bare meg

Skrevet

Tja, jeg gav 13 000 for min og synes ikke det var så ille. Det var den kjolen jeg ville ha!!

Skrevet

Tja, mye er det jo, men ikke for mye hvis det er en kjole du virkelig vil ha og har råd til. :o)

Skrevet

Jeg syns det er ganske mye penger. Men om du kan bruke det på en kjole kommer jo an på hva dere har råd til... det vet ikke jeg..

Skrevet

Ville ikke brukt så mye jeg heller.

Det likker flere tusen brukte kjoler ute for salg .

Om du får solgt den vil du ikke få mye for den.

Skrevet

Har du økonomi til det...why not?=)

Skrevet

Eg ville aldri kjøpt en så dyr kjole. Men, det er dine penger.

Skrevet

Har du falt for den så gå for den sier jeg hvertfall! Bedre det enn at du angrer senere. Man gifter seg jo(forhåpentligvis) bare en gang!

Skrevet

Ville aldri brukt så mye på en kjole...

Men så er jeg av de som har giftet seg i utlandet og hatt en bryggefest for å feire når vi kom hjem da, tror ikke hele bryllupet mitt kom på den prisen engang.

Men har du lyst og råd, ser jeg ikkenoe galt i at du gjør det da :-)

Bare vær klar over at brukte brudekjoler kan være vanskelig å selge, kjenner flere som har prøvd.

Skrevet

Synes selv at det er vanvittig dyrt...men samtidig har jeg aldri føltmeg så fiiiin som når jeg tok den på! Det sa pang!!!

AKkurat nå er jeg dritsur, fordi jeg innerst inne synes den er for dyr selv, mens en liten fashion-sugen djevel sitter på skulderen min og sier go for it-det er din dag-du har lov å være fin!!!

What to do!

Skrevet

Har du råd til det? Ja eller nei. Virker ikke som det, og da hadde jeg latt være.

Skrevet

Min drømmekjole kostet 18 000 kroner og var laaaaangt mer enn det jeg hadde tenkt. Men, jeg hadde bare sett den på bilde og hadde helt vondt i magen, jeg ville ha den!!!! Etter mye om og men prøvde jeg den og HELDIGVIS var den helt feil for meg! Hadde jeg ikke prøvd den på. hadde jeg alltid lurt på om det var den perfekte kjole, og hadde den vært den rette, så hadde jeg kjøpt den.

Som sagt, HELDIGVIS for budsjettet vårt passet den ikke til meg, og jeg fant en brudekjole på salg til halv pris, så jeg kom meg unna det hele for 4600 kroner.

Men jeg skjønner GODT hvor du kommer fra når det gjelder dette. Har du sett andre steder om de kanskje har noe tilsvarende til en mer overkommelig pris, om du synes dette er for dyrt?

Skrevet

Ja, synes det er ganske mye penger.. jeg kjøpte en brukt kjole i brudebutikk som var brukt en gang. Kjolen kostet 20.000 ny, men fikk den for 5000. Ser ikke at den er brukt engang.

Skrevet

Skal vel ikke si noe jeg, min kostet 25 000kr for 5 år siden, og den henger her til pynt , aldri om jeg skal selge den!

Skrevet

Kjolen min kostet 11800 kr!

Slør og tilbehør kom utenom...

Nå var jeg den eneste i landet med akkurat den kjolen på det tidspunktet vi giftet oss,og mange kommenterte at det var en nydelig,klassisk kjole =)

Den var hvert hver krone!!!Og jeg kommer aldri til å selge den!

Skrevet

Har dere råd til det - go for it:) Du skal jo gifte deg!

Skrevet

Hvis det sa pang hadde jeg gjort det.. Jeg sto melom en fin en til 9000,- og en perfekt en til 17500,- Tenkte meg lenge om, men det var bare den perfekte som fikk meg til å få tårer i øyne og virkelig glede meg til å ha på.

Angrer ikke ett sekund på at jeg tok den. Gifta meg for 1,5 år siden og at jeg brukte litt mye penger på den er fort glemt, men det er ikke kjolen. Den henger i skapet og jeg vil ikke selge den, den skal jeg gå å smugtitte litt på innimellom (-;

Skrevet

Det er din dag... Sa det pang, så hadde jeg helt klart gjort det. Man gifter seg ikke med en kjole som er halvveis bare. Når du prøver andre kjoler, kommer du til å tenke på denne ene sikkert.. Do it..

Det er min mening ;)

Skrevet

seff skal du ha den kjolen du ønsker deg. du skal jo gifte deg for pokker

Skrevet

Min kostet 16000 kr. Giftet meg i fjor.

Prøvde allslags kjoler - fra 3000kr og oppover. Men DEN kjolen satt helt perfekt. Var fantastisk nydelig! Prøvde noen fler etter det, for synes jo selv det var mye penger. Men det ble ikke det samme vettu når du først har funnet denne ene..;o)

Tenker å selge den - men tror ikke det blir så lett. Så den henger her i skapet enda.

kjøp kjolen du! - og føl deg som en prinsesse på dagen din!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...