Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Kjæresten og jeg har vært sammen i ca et år. Vi har ikke sagt at vi elsker hverandre ennå, bare "glad i deg" og "veldig glad i deg". Det har vært et intensivt år, og nå har jeg lyst til å si e-ordet. Har hatt lyst i et par måneder, men mistenker at jeg ikke får høre det tilbake. Er også litt redd for at hvis kjæresten ikke elsker meg nå, kommer h*n aldri til å gjøre det. (Barnslig nok gjør det at jeg også holder igjen.) Når "bør" man elske noen, hvis forholdet er liv laga? Når begynte dere å si "jeg elsker deg" til kjæresten? Og hvis dere ikke sier det, hvorfor sier dere det ikke? Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Ikke krangle. Du har gått feil. Det er opprettet et eget anonym-forum, pell deg dit. Så søtt foresten! Hadde avsluttet forholdet etter 3 mnd om ingen elsket hverandre.
Gjest ->>- Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Tre uker. Men jeg var atten - og tenåringer er jo per definisjon sinnssyke i gjerningsøyeblikket. Kan aldri tenke meg at det eksisterer noen brukbar mal for dette, men et år burde da duge.
Dronningen! Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Trodde sånne ting kom naturlig jeg.... (Blir litt skremt over alt dere anonyme spør om, noen ting må dere faktisk finne ut selv!) Du vinner ingen ting om du ikke tør noe.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Vet ikke. Har vert sammen med typen i snart 2 år, og vi venter barn nr 2. Har ennå ikke sagt det. Og anonym over meg... Fælt så sint da, du er jo anonym selv din dott
Tøysetipp Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Skremmende fort. Jeg besvarte det tilbake etter at vi hadde hatt to helger sammen. Stormende forelsket.. ja!
kanutteogkruttet Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Du må føle på når du selv føler deg klar for å si det, og egentlig bare hoppe idet. Den som ikke våger, vinner ikke sies det. Huska at han kan ha problemer med å si akkurat det ordet også ( har opplevd det selv ). Og Anonym 20.58: Pell deg på Anonymforumet du også..... Du stiller ikke med nick som jeg ser.... Så du passer nok best inn der, og ikke dømme de andre.....
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 Naturlig og naturlig... jeg har aldri sagt det til noen før. Det er ikke sånne ord jeg føler at man bare skal slenge ut av seg. Føles stort liksom, og litt skremmende. Vet det ikke er noen mal på det, men jeg har likevel lyst til å høre hva folk har å si. Og til den sure anonyme - hvem (andre enn tenåringer) elsker hverandre etter tre måneder? Det er forskjell på å elske hverandre og å være forelsket i hverandre. Jeg vet at kjæresten min er forelsket i meg. Du over her, som ikke har sagt det etter to år, hvorfor har du ikke sagt det?
Lille Ollebolle Skrevet 29. februar 2008 #10 Skrevet 29. februar 2008 Husker ikke akkurat hvilket øyeblikk vi sa e ordet, men tror nok ikke det tok så mange uker... Det gikk fort opp for oss begge at vi hadde truffet den "rette" Vi forlovet oss før vi hadde vert sammen ett år :-) Føler fortsatt etter 5 år at det vil alltid være oss! Hvis du føler at han ikke vil gi deg den responsen du håper så sier det vel ganske mye om forholdet deres. Kommunikasjon er en veldig fin ting i et voksent forhold....
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #11 Skrevet 29. februar 2008 Ja, jeg skammer meg over å bruke et Ravi-ord, av alle ting. But still...
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #12 Skrevet 29. februar 2008 Nei si det. Vi begynte faktisk ikke å si "gla i deg" før for et par mnd siden. Han er meget sjenert når det kommer til følelser, og jeg har ikke hatt lyst til å presse han, pluss at jeg nok er litt feig og redd for å ikke få det svaret jeg vil ha, selv om jeg jo inderst inne viste at han var gla i meg. han skrev mld til meg på valentins dagen på vg da, der han skrev at han elsket meg for gutten jeg hadde gitt ham, men jeg fikk meg ikke til å svare han da, fordi jeg syns han skal elske meg for meg, og ikke bare for at jeg har "sjenket" han et barn Hilsen anonym 21.03
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #13 Skrevet 29. februar 2008 å herregud HI, jeg er i akkurat samme situasjon...Tenkte faktisk å legge inn et innlegg om det i kveld jeg også, men takk skal du ha som gjorde det for meg.... ååå, jeg vil at han skal si det først :,
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #14 Skrevet 29. februar 2008 Vi er voksne, jeg er snart 30 og kjæresten ca 10 år eldre enn meg. Og vi kommuniserer faktisk godt, på de aller fleste områder. Men akkurat dette elsker-greiene synes jeg er vanskelig. Kjæresten min er ikke "ung og uerfaren" lenger, og er vel kanskje litt forbeholden på enkelte ting. Også veldig opptatt av at alt skal gå riktig for seg og være gjennomtenkt nok etc. Det er liksom ikke noe tull der i gården. Vi er også veldig forskjellige som personer, jeg er veldig på å uttrykke følelser med ord, mens kjæresten er nok litt sjenert/beskjeden på det området og sliter derfor mer med det. Veldig flink til å formulere seg ellers, men følelser? Au da. Det er vanskelig nok å få ut et "jeg er glad i deg" liksom, skulle gjerne ha hørt det daglig, uoppfordret, men er heldig om det blir en gang i uka. Selv om jeg jo innerst inne vet at det er sånn, hver dag. Men bekreftelse er jo fint allikevel. Egentlig tror jeg hovedproblemet er at siden det blir første gang jeg evt sier "Jeg elsker deg" til noen, så vil jeg at ordene skal bli sagt tilbake igjen. Ikke at det bare skal bli litt pinlig taushet før vi begynner å snakke om noe annet. Kanskje jeg bare er romantisk naiv. Mulig jeg har sett for mange Hollywood filmer. Æsj. :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå