Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 7 og synes magen har vokst litt allerede. 3. barnet...Litt tidlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg følte jeg begynte å få mage alt i uke 6, og nå 9+6 føler jeg at magen synes veldig. Vet ikke om det bare er ønskedrømmer eller om jeg er oppblåst eller om jeg rett og slett begyner å se gravid ut. Synes kanskje det er litt tidlig...

Er første nurket mitt, så jeg føler meg veldig uerfaren.

Lykke til!!

Skrevet

Syns det er litt rart at magen kommer så fort,siden babyen er på størrelse med en bønne..

Den er mellom 10 og 15 mm stor.

Jeg er i uke 6,3.barnet her også,og jeg forventer ikke noe mage før jeg nærmer meg 15-20 uker. Forrige gang så såg ingen magen før etter uke 22-23. Flere uker etter ul.

Ingen er selvfølgelig like,men hvordan blir magen seende ut til slutt viss en kan se magen har vokst allerede nå??

Skrevet

Det er vel ikke barnet som vokser så mye ennå, men livmora og så er det sikkert væske som gjør at man blir hoven.Fikk mage tidlig sist også, men husker ikke helt når...Er ganske tynn fra før, og sist ble jeg stor!

Skrevet

Hei :) Jeg er i uke 6 og jeg og flere rundt meg synes jeg ser gravid ut. Hadde ikke "mage" fra før så det er tydelig skjedd noe. Tror og har hørt at flere får oppblåst mage tidlig og at den blir værende slik til man får mage på ordentlig.

Skrevet

Jeg er nå 8+3 (mitt 4. svangerskap), og kjenner at buksene strammer. Ikke synlig mage for andre enda, men kjenner selv at jeg er oppblåst.

Med stappfull blære (og liggende på ryggen) har jeg greid å kjenne livmora oppom skambeinet, og det er kjekt da;o)

Skrevet

hei . jeg er 5+5 og magen er ganske så stor... den er jo oppblåst men den ser gravid ut...hard og rund ja... hmm

Skrevet

Er tredjegangs og har fått mer mage, men er ganske oppblåst. Samme skjedde med nr to og det var mange som så forskjell fort, klarte ikke skjule graviditeten lenge for å si det sånn. Hjelper ikke å holde magen inn og den synes om jeg ligger ned og. Er normalt tynn...

Lurer på om den synes fortere når magen har vært strukket før jeg da, men sikkert individuelt.

Skrevet

Jeg er i uke 8 og har nå lagt bort min trangeste bukse. Har ikke gått opp i vekt, men magen er blitt større ja. Har ikke samme fasongen lenger. Er slank i utgangspunktet, og det er mitt andre barn. Kan ha noe med det å gjøre.

Skrevet

Er gravid med nr3 nå, uke 6 og magen har begynt å blåse seg opp. Syntes i gunn at det er litt tidlig, men det var litt sånn med den forrige og. Det har vel noe å gjøre med at det ikke har gått så lang tid siden sist. eldste blir tre i mai, neste blir to i oktoker og denne kladden kommer rett etter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...