Gå til innhold

hva gjør jeg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har vært sammen i snart 6 år og har alltid hatt lite sex,bortsett fra første 6 mnd..har snart to barn. vi er forskjellige og mye ved han som irriterer meg samtidig som jeg synes han er den beste manneb på jord og uansett alltid en super pappa for barna. han har en krevende jobb som tar enormt mye plass i hodet hans. vi har snakket om dette,sagt alt jeg mener men ting blir bare ikke bedre. han er alltid "klar"men jeg blir heller avtent av dette. jeg er vel ganske sjenert egentlig . hat desverre vært utro en gang men angrer ikke. dette var i sommer og vi hadde det veldig dårlig. ble gravid etter dette på ferie da vi hadde det tilsynelatende bra. er redd jeg lurer meg selv for tør ikke gifte meg for vil ikke skille meg. har god utdannelse og er selvstendig og tøff,vet jeg ville klart meg alene. men er jo så glad i han og har mye fint sammen også. et bra liv men ingen kjærester er vi. synes det er ubehagelig med kyss. men samtidig drømmer jeg ikke om noen andre. var tilfeldig og veldig bra det som skjedde i sommer,men nettopp fordi jeg ikke var sjenert. er som om vi kjenner hverandre for godt,jeg blir på en måte prektig overfor den nærmeste. så rart og blir så sinna på meg selv! kjenner jeg begynner å bli litt usikker for første gang når han er på jobbtur. hadde jo vært menneskellig om han var utro nå. føler det hadde vært min skyld. men så gjør han jo ting som irriterer meg da nok til at jeg ikke vil ha sex...uff! råd?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du selv hvorfor du ikke vil ha sex ......med han ? Hva er galt med han ?? Eller deg ???

Er det fordi du har generell lav sexlyst ....og bare er slik medfødt ? Eller er han for " rask og stresset i senga " . TID er viktig . God tid -er vell det eneste en mann har nokk av i senga ??? he he !!! Eller rett og slett fordi han er lite GOD i senga og du ikke får " ditt " utbytte av akten - og når en " husker det " - så blir en ikke spesielt " tent " neste gang av det .....- ikke sant ! Dermed blir det ingenting - hverken på han eller deg nå . Du sier du er" prektig " / sjenert .... - ja det er jo ikke positivt for et godt sexliv da ..... bedre å være avslappet og fri .....så en greier å NYTE og ikke bare YTE .... - isåfall må du jobbe med deg selv ....og bli kvitt prippen og prektig syndromet ....kunn da kan vel ting bedre seg for dere begge . Samt vis og lær han å BLI din egen beste elsker - menn må læres .... veiledes og få tilbakemeldinger . Det må vi også - vi kvinner .....

Kommunikasjon viktig også her ...... som alle andre områder i livet ...

Skrevet

Ok, dere har lite/ingen sex fordi han gjør ting som irriterer deg.

Du fratar altså ham et sexliv, mens du i samme slengen gir det til en annen????

Kan godt hende han er utro, men det gjør da vel ikke noe? Du var jo det, og angrer ikke en gang. Så da kan vel han også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...