Mille** Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 ....sjokolade til meg når jeg har mensen, uten at jeg har bedt om det, er nesten bedre enn barselgave! ;o) *gomle gomle*
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 He he, mye bedre!! ;-) Har også mensen og det er noe dritt :-/
frøken blå Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Har også mensen. Sjokolade har jeg kjøpt selv. En pose Påskesjokolader! Namm.... =) *jævla mensen*
☆Anonymia☆ Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 helvette...takk for på minnelsen,skal ha mensen snart =)
MamiMaribel Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Ja, jeg er enig:-D (joda, er det!) De to gangene han har kommet overraskende hjem med masse mensensjokolade til meg, kommer jeg aldri til å glemme, hehe:-)))
☆Anonymia☆ Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 æsj..menssjokolade..likte ikke de ordene sammen,hahahha =)
MamiMaribel Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Men....ehhhmmm.... kunne du knaske litt lavere, for jeg hører det helt hit!!! Eller, jeg blir iallefall veeeeldig fristet, og har ingen sjokolade tilgjengelig.....:-))) OG BRA ER KANSKJE DET :-D Kos deg!!!!!!!!! :-)
MamiMaribel Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 Unnskyld! :-D Ser at det virker noe ekkelt......:-))
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 29. februar 2008 #9 Skrevet 29. februar 2008 Makan.. min begynner bare å rable om at det ikke er bra å trøstespise osv osv .... Jeg spiser jo ikke sjokolade for å trøstespise.. Jeg spiser jo fordi kroppen trneger det. ALLE vet jo at kroppen trenger sjokolade når man har mensen.. hmmff..
Sjefsmegga Skrevet 29. februar 2008 #10 Skrevet 29. februar 2008 Mmmm..min kjøpte deilig konfekt til meg i et lite Danskt konditori da han var på gjennomreise der forrige uke...nå sitter jeg å mesker meg i kostbart håndverk... Mmmmmmmmmmm...deilig med en mann som forstår sin kvinnes behov :-DDD *knegg*
Mille** Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 29. februar 2008 Jupp, det er deilig! Men han har vel erfart at det kan hjelpe på mitt noget ustabile mensenhumør, hehe... ;o)
SaDa Skrevet 29. februar 2008 #14 Skrevet 29. februar 2008 Min har også kjøpt sjokolade til meg i dag uten at jeg ba om det.. Jeg er på slanker'n, men han syntes jeg skulle kose meg siden det er helg.. Frykter at jeg ikke kommer til å gå ned stort før bryllupet:s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå