☆Anonymia☆ Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 jeg griner jo for ingenting..da hun jenta dansa på norske talenter sippa jeg...hahahah =) sipper bare for en tanke jeg kan få i hodet mitt...helt rart.. jeg hulkegriner og ikke da men får en diger klump i halsen.. er IKKE gravid og går ikke på noe hormonelt preparat,så har ikke noe forklaring på det heller.. andre lettrørte der ute???
Monajenten Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Det er nok mammasyndromet som slår inn;-)
☆Anonymia☆ Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. februar 2008 ja det MÅ være derfor..etter jeg ble mamma har jeg sippa for ingenting..SPESIELLT om det har noe med barn å gjøre..hhe..syns det er så rart..=)
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Signerer Monajenten her, ja. Mamma-faktoren som spiller deg et puss ;-)
☆Anonymia☆ Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. februar 2008 heeh ja det er nok det =) husker da jeg så den dokumentaren om han lille gutten som hadde så mange operasjoner i ansiktet,jeg var helt ødelagt etterpå,gråt fra begynnelse til slutt..huff,hadde sååå vondt av han..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå