Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Noen som har hatt dette, eventuelt har noen erfaringer om det?
*Super*Mamman* Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Huff ja, det er innmari vondt! Hadde det nå i høst. Auua!!!!! Du har vell vært hos legen å fått antibiotikakur?? Masse god bedring! Ta det med ro, slapp av, og ikke gjør tunge husarbeid osv..
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 men kan dette ver skadelig for barnet?
*Super*Mamman* Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Ikke så lenge du får behandling for det.. Hvis ikke kan det faktisk føre til premature rier, + enda større komplikasjoner for deg.....
sekstisjuer Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Stakkars deg. Jeg har hatt det flere ganger, og har vært kjempedårlig med høy feber, veldig slapp og kjempevondt. For meg hjalp det å ha en varmeflaske over den nyra jeg hadde betennelse i. Viktig å drikke mye. Har man først fått nyrebekkenbetennelse en gang, kan man lett få det igjen. Kan derfor være lurt å forebygge ved å spise tranebærtabletter, det fikk jeg i råd av legen min. Det er også viktig å ta antibiotika/penicillinkuren helt ut. God bedring!
mamma:) Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Ja, jeg hadde det i januar. Vondt i nyrene, feber og oppkast, fysj! Men gikk bra når jeg fikk selexid. Drikk 4 liter vann om dagen når du går på kuren og ellers mye vann når du er på bedringens vei også, Jeg fikk beskjed om ikke å bekymre meg for barnet, men går man for lenge med det uten behandling kan man bli blodforgiftet, sa legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå