Honningmelon Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Hun er egentlig ikke herfra, så nå skal hun, mannen og barna flytte dit hvor hun er i fra. Det er såpass langt unna at vi kommer ikke til å se hverandre så ofte. Vi jobber sammen, så vi snakkes masse på jobb, og har et veldig nært forhold. Har aldri hatt et sånt fohold til ei venninne før. Så nå skal hun flytte, og det blir trist :-( Hvem skal jeg dele alt med nå da? Snufs...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Samme her! Bestevenninna mi flytta for 3 år siden! Savner ho kjempemasse! Bare går og venter på at ho sier de skal flytte hjem igjen! Snakker på msn hver dag, og sender masse sms da!
høstbarn:) Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Ja, hva skal man si, folk flytter,- og det er trist. Nesten alle vennene mine har flyttet,- men det går jo an å treffes fordi. Ikke at det blir det samme, for det blir det ikke. Jeg har bestevenninna mi i nabolaget, men de flytter til en annen by snart. Sånn er livet. Noen kommer og noen går:)
Verbena Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Du kan vel dele alt med henne fremdeles! Jeg bor i trondheim og bestevenninna mi bor i oslo, har faktisk bodd minimum 100mil unna hverandre de siste 3årene. Snakkes ofte på telefon og på msn hver eneste dag stortsett! Har flere andre gode her da. Men hun ligger noen hestehoder foran! =)
Honningmelon Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. februar 2008 Joda, kan jo dele alt fordet. Men, blir ikke det samme. Nå jobber vi sammen, og er mye sammen ellers. Kommer til å bli kjedelig på jobb i allefall.
høstbarn:) Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Skjønner veldig godt hva du mener. "Bestevenninna" mi på jobben fikk ikke forlenget vikariatet, og måtte finne seg en annen jobb. Og det er kjipt, det er kult å jobbe sammen med noen man er 100% på nett med. Men nå har jeg fått veldig god kontakt med andre på jobben da, men likevel;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå