Gå til innhold

Livets store spørsmål (og sånt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha fullpumpet med en knirkende håndpumpe fra Avent i fire jævla måneder har jeg i dag slengt helvetet i veggen og sagt opp. Rundt regnet har jeg hittil produsert over 120 liter muggemelk, hvorav 95 av dem er konsumert og 25 enn så lenge befinner seg i fryseren.

I den anledning lurer jeg på følgende:

1) Siden jeg regner med at jeg nå er kvalifisert for Kongens fortjenestemedalje i gull; hvor faen blir den av? Gi meg! Nå! Og en diplom også, helst med glitter. (Eller, vent, jeg har ombestemt meg: Gi meg barnevakt og sovepiller i stedet.)

2) Når jeg, bokstavelig talt, egenhendig har tvunget 120 liter nokså fet melk ut av kroppen min, hvorfor i helvete har jeg da gått OPP i vekt? Er det pumpemuskelmasse..? Eller skal man liksom ikke kunne leve på brownies og indisk mat og sjokolade og smeltet ost og likevel bli tynn når man ammer nå, hæ? Jesus. Det neste er vel at man ikke får sprettrumpe og vaskebrett av å vegetere i sofaen heller.

3) Kan jeg fremdeles hete Digre mugger selv om muggene nå er i ferd med å krympe? "Mellomstore mugger" har liksom ikke helt samme schwung, føler jeg.

4) Jeg har ombestemt meg på nytt, og vil fremdeles ha diplom. Eller vent, det var i grunnen ikke et spørsmål.

Kjærlig hilsen, return of the...

Videoannonse
Annonse
Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Velkommen tilbake, Muggs!

For et herlig innlegg! Jeg har dessverre lite kjennskap til amming, men kan ikke forstå annet enn at Kongens Fortjenestemedalje i Gull med Glitter er i posten. Og selv om du sier du har krympet litt så vil du for meg alltid ha Digre Mugger!

Skrevet

Du får diplom av meg.... =0) Desverre blir dette det beste jeg kan tilby av diplom...

Og du kan jo fortsette å kalle deg store mugger,for du kan jo ha "store mugger" i dine øyne da......

Men prat om pumpemuskelmasse får meg til å tenke kvinneligbodybuilder, og det er sjeldent pent syn....

Skrevet

Der var'a!

MM, Mellomstore Mugger. Det er bare aa innse virkeligheten, Muggis.

Har du noen kule skrifttyper paa Word da? Du kan jo printe ut DEN fashion-diplomen da! Med overskrifta i saann himmelblaa bölgeskrift!

Skrevet

Men er det ikke balooa som utleverer sånne ting igrunn???

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Hei B! Hvordan er det i Syden i dag?

Skrevet

Syns i grunnen du kan få glitter-diplom, Kongens medalje i gull OG barnevakt og sovepiller jeg.

Det har du fortjent! Og velkommet tilbake! :)

Skrevet

Oi oi oi!! Sett paa makan! Her blir jeg kalt en LADY, og utnevnt som BIMs diplomutdeler! Wow! Dere sku sett meg her jeg sitter og ser ut som en dass! Men intet oppdrag for stort for Balooa; hva er det du vil ha da? Diplom for puppepumping? For aventpumpekaster? For muggene dine, som har krympa, men fortsatt er digre? Alle tre? Three in one? Big one? Pizza? Nam.

Skrevet

Tre-i-ett-diplom med regnbuefargede Word-typer høres herlig ut, jeg stemmer for det!

Skrevet

Jeg synes Muggene fortjener både diplom og fortjenestemedalje, så Tallulahs innlegg får min signatur.

Skrevet

Deilig nick du har faatt deg! Jeg ser for meg et par lyseröde, spretne men passe harde testikler!

Skrevet

Kjenner deg godt. Typisk deg, liksom.

Skrevet

NEEEEEEEI!!

Du MAA jo hete det da! Du saa saa... fin ut!!

Plis plis plis plis plis!

Skrevet

Kremt.

Jeg vil altså ha meg fr-r-rabedt at dere diskuterer sprettballer på denne tråden. (I alle fall før dere har sagt at dere elsker meg veldig høyt, med sukker på, og at dere har savnet meg uendelig mye. Deretter er det fritt frem, selvfølgelig.)

Beste helsing,

Skrevet

Jeg stemmer også for denne varianten, men det gjelder ikke dersom man lager den selv.

Har jeg hørt, og sånt.

Skrevet

Altså, den kommentaren der var til tre-i-ett-diplom med bølgeskrift og fancy farger.

Dusteforum. Saksøke i morgen. Nå trøtt. Tarzan sove.

Skrevet

Ja du har jo mugger i alle fall. Mine er blitt helt borte. Ser ut som rosiner som henger i en tråd. Føler meg skikkelig sexy ja:) Er faktisk deppa av at de er blitt borte jeg. Føler meg ikke som en dame lenger. Sist jeg var i svømmehallen streifet tanken om jeg skulle gå i mannegarderoben:) men jeg mangler jo det andre som skal henge litt lenger ned også, så det går jo ikke:) Man føler meg litt kjønnsnøytral på en måte. Men det er vel litt i tiden det nå:) ( leste det i avisen i stad)

Skrevet

Det er ikke lov aa skrive under som anonym paa traader som inneholder Muggis, Tallulah, Puck, meg selv og Sprettball!

Mugga, hvorfor maa vi elske deg med sukker paa? Er du ikke söt nok uten? DET er jeg.

Skrevet

Pøh.

Jeg er kjempesøt. Ja, jeg er faktisk søtest!

Jeg er til og med søtere enn barneromsplakater av bittesmå kattunger med overdimensjonerte, nusselige øyne, som ligger oppstilt og "koser" med dunete, pastellgule andunger - du vet sånne bilder som er så søte at man blir kvalm. Minst.

(og da var vi i gang igjen...)

Skrevet

Er du sötere enn melkesjokolade med rödt silkebaand rundt paa selveste Valentines day?

Skrevet

Selvfølgelig. (Selv dersom melkesjokoladen er formet som hjerter.)

Skrevet

Skal ikke begi meg inn på spekulasjoner om hva som er grunnen til at du har en så sterk preferanse for nick som henspiller på testikler. Jeg er egentlig så billig at jeg bare driter i det, og føyer meg viljeløst etter ønsket ditt. He he.

Skrevet

Er du sötere enn de som graater krokodilletaarer paa American Idol naar en deltaker ikke gaar videre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...