*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 5 jenter og 2 gutter.. Hehe!! Har du noen tips?
Lille Liak Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 marinert kylling i pita brød med salat, tomat,agurk,mais og annet digg oppi..mariner med olje og det kryddere du vil.. La det ligge kjølig i 10 min..
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. februar 2008 Ja, det skal jeg prøve:) Det liker sikkert alle å! Takk Lille Liak
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 chiligryte til 4 personer: 500 gram kjøttdeig, 2 løk- brunes sammen 3,5 dl sterk buljong (ternig og litt vann..) 2 bokser hakkete tomater, 1/2 flaske chilli (IKKE den søte) 1 ts hvitløk grovt kvernet, salt, pepper og paprika krydder.. Alt kokes sammen.. Maizena jevning til den blir så tykk du vil ha den.. Bruk den til brune sauser.. Serveres med rømme, revet ost og nachos
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Kalkunfilet med diverse tilbehør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå