Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Bare lurte på dette.. Hvordan kjennes det evt. ut?
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Kjente det pga av riene jeg da..sviende stikkende milde smerter..Men jeg åpna meg fort jeg da..alt på en gang liksom..rier og rier og rier og rier..blææææææææ
dikte28 Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Hei:) for meg var det litt annerledes. Det begynte på natten - kom litt slim med blod i, og etter dette var det som om jeg fikk menssmerter som kom i "tak". Disse "takene" økte i intensitet ettersom det åpnet seg mer og mer, og de var lokalisert i stor grad til korsryggen det meste av tiden! Du kommer nok til å kjenne at noe er på gang og at det åpner seg! Lykke til:)
musemor... Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Jeg er i uke 32 og fikk konstatert litt åpning idag. Jeg kjenner at jeg har ganske sterk nedpress følelse, litt stikninger og er veldig øm i skjeden. Tror at de fleste vil kjenne noe når det er noe på gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå