Gjest Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Har alltid hatt lyst til å ta akt-bilder som gravid, og lurer på om noen andre har gjort det? Ble dere fornøyde, ca når i svangerskapet tok dere bildene, noen spesielle tips osv?
Hikken Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Lurer på det samme. Har fått gavekort hos fame-fotografene :-)
mai mammaen til to Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 jeg skal til fame i morgen.. men skal ta bilder med klær på da.. og med snuppa på 1.5.... jeg syns ikke slike akt bilder er så fine jeg. syns det er fint med bilder der magen er bar men ikke når man er helt naken. syns det blir stygt... vet ikke helt hvorfor... jeg er nå i uke 32 og syns at nå har jeg veldig stor og fin mage. den er ikke for stor enda.. egentlig helt perfekt nå syns jeg.. skulle ønske den ikke skulle vokse mer..hehe
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Jeg har ikke heeelt bestemt meg for om jeg vil være helt naken, jeg heller. Det blir plutselig litt flaut å henge det opp i stua osv da... Tror uansett ikke jeg vil "vise noe", men med tørkle/sjal eller noe tilfeldig over puppene blir det kanskje mer uskyldig? Kan evt ta noen litt mer frekke bilder i tillegg, for soverommet. :-) Har gledet meg til å få en gravid kropp, og er fornøyd med valkene og formene for første gang i mitt liv. En forevigelse av denne følelsen kan være god å ta vare på, tror jeg.... :-) HI
It's all about me Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Jeg gjorde det i firrige svangerskap da det var nøyaktik en måned igjen til termin. Var kliss naken og slik at underlivet ikke syntes, men puppene var fritt framme. Synes tidspunktet var perfekt timet siden magen nesten var på sitt største og fremdeles høy og fin. Bildene ble kjempefine men dessverre er det så dyrt hos Fame at vi heller valgt å kjøpe et bilde med klærne på som kunne henge framma så alle kunne se )
Edelweis Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 jeg tok bilder hos en privat fotograf da jeg var 6 mnd på vei. fikk en hel cd med bilder helt gratis. var også helt naken. men vi redigerte bildene slik at underlivet ikke vistes, men puppene vistes. det var veldig gøy. jeg tok ut 5 bilder som jeg har på soverommet. 2 store og 3 små=)
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Oi, det var synd at det var så dyrt da! Hva koster det hos Fame, og hva får du for pengene? Har sett på nettsidene deres, men finner ingen priser. Er det mulig å ta noen bilder med, og noen uten klær?
It's all about me Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 Husker ikke prisene men de er skyhøye. dette fordi du ikek bare kankjøpe bildene, men må kjøpe med ramme hos dem også. Og det erikke akkurat billige IKEA rammer de har. Det billigste bildet de har er til 850,- og det er en stygg tynn ramme, uten luft rundt bilde som ser ut som noe som er verdet 50lappen. Tror de bevist har laget den så stygg så alle oppgraderer......
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #9 Skrevet 29. februar 2008 Så dumt da! Har sett litt på degogdine.no i Trondheim, som inkluderer - 2 timer i studio eller på lokasjon. - Alle bildene levert på betraktnings CD (både i farge og sort/hvitt). - 10-15 retusjerte prøvebilder på samme betraktnings CD. - Retusjerte bilder tilgjengelig i eget, privat, webgalleri. - Gavekort verdi 250,- (kan brukes til å kjøpe rammer f.eks) - Pris: 1498,- Her ser det altså ut til at selve kjøpet av bildene er utenom da, aner ikke hva det kommer til å koste. Men det må være utrolig kjedelig å ta masse fine bilder for så å ikke ha råd til å ha dem i rammer!
BellaSuz Skrevet 29. februar 2008 #10 Skrevet 29. februar 2008 Jeg var nettopp hos Deg og Dine i Trondheim, og er veldig fornøyd med bildene:-) Fotografen er kjempeflink, og man kan f.eks kle av seg på overkroppen, trekke buksa godt ned på lårene og stille seg opp i avtalt positur, og så kommer fotografen inn når du er klar. Så slipper man å kle av seg foran fotografen. Det føltes iallefall helt OK for meg. Men har også tatt en del andre bilder med sambo og klær på, samt noen portrettbilder. Bilder koster fra 300 ,- og oppover. Jeg var i uke 30 da jeg tok bilder, og da var magen stor og fin:-)
BenteD Skrevet 3. mai 2008 #11 Skrevet 3. mai 2008 Jeg har også vært til Fotografene Deg og Dine her i Trondheim (har vært der 2 ganger, skal 4 ganger) Jeg vil gjerne ha bilder av magen ved 3, 6, 9 mnd+når baby er 3mnd , satt sammen i collage... Fotografen er utrolig proff og morsom. Han gikk ut mens jeg satte meg til slik vi hadde avtalt, og når det var gjort, så ropte jeg, så kom han og tok bildene... Andre gangen jeg var der, var jeg såppas "varm i trøya" at jeg ikke brydde meg særlig... Vi hadde diskutert en del på forhånd hva vi ville ha av bilder, så jeg lot ham holde på som han selv ville, og det er jeg utrolig gla for at jeg gjorde... Nå har jeg noen veldig, veldig bra bilder av meg selv, helt naken og gravid... skygger og kroppsdeler skjuler det meste, både oppe og nede... Skikkelig kunstneriskt og flott.. Typen digger de også :-D Se: www.degogdine.no - anbefales B
HegeAE Skrevet 3. mai 2008 #12 Skrevet 3. mai 2008 Kvifor bruke Fame-fotografene som har fått så dårleg kritikk på mange området. Tar fine bilder, men det er det einaste ja. Bruker heller lokal fotograf til fotografering. Eller så tok eg ein del magebilder privat sist gang under svangerskapet. Trenger jo ikkje proff til det. Og eg tok heller ikkje nakenbileter. Syns ikkje det er noko å vise fram.
Lykkeliten123 Skrevet 3. mai 2008 #13 Skrevet 3. mai 2008 Jeg har tatt bilder hos fotograf Retz i Sandnes. Har lagt 2 inn på profilen min (men måtte ta bilde av bildene med pc- kameraet så det er jo ikke den beste kvaliteten som viser på profilen). Tok dem i uke 31 og er kjempefornøyd. Hverken brystvorter eller nedentil viser på noen av bildene, og syntes det ble kjempebra. Fikk en veldig fin samling, ett par med kun dressjakke, ett par hvor jeg er helt naken (som faktisk ble de fineste bildene), ett par med sjal over skuldrene som skjuler brystvortene og ett par med klær. Jeg har ikke tenkt å henge noen av dem på veggen, men jeg syntes det er veldig kjekt å ha dem- tok med første mann for syv år siden og både jeg og sønnen min syntes det var artig å se bildene nå når jeg var gravid igjen. Jeg betalte 1800 for en pakke med 8 bilder, pluss 70 kr pr ekstra prøvebilde. Ble jo litt penger, da, men så var fotografen dyktig og profesjonell slik at det ble ikke så pinlig å være naken som jeg hadde fryktet, og er som sagt veldig fornøyd med resultatet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå