Gå til innhold

Noen som kan fransk? Hva betyr dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Installez Active X Control. Cette fonctionnalité vous permet de charger des photos facilement et rapidement.

Installation d'Active X Control pour le chargement par lot des photos

Une invite doit s'afficher, sous forme de fenêtre contextuelle ou de barre d'informations jaune au sommet de cette fenêtre. Si la barre d'informations jaune s'affiche, cliquez sur « cliquez ici » pour afficher la fenêtre contextuelle, Confirmez que vous souhaitez installer Active X Control. Veuillez patienter car l'installation peut prendre plusieurs minutes.

Si Active X Control n'est pas compatible avec votre ordinateur ou si vous ne voulez pas l'installer, cliquez sur « Annuler ». Vous pourrez alors utiliser l'interface standard de Piczo pour sélectionner et charger individuellement 10 photos. Ce sera moins rapide et moins facile que si vous installiez Active X Control.

Cliquez sur la barre d'information. rechargez la page et sélectionnez le bouton « Oui » lorsque la boîte de dialogue d'installation s'affiche

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan'ke fransk, men jeg tror det er en skikkelig tungvint måte å spørre om du vil installere Active X Control på. Da skal du trykke "klikk her" og vente mens installasjonen tar noen minutter. Hvis du ikke kan ha Active X Control trykker du annuler. Da kan du bruke et eller annet annet i Piczo for å velge ti foto nesten like greit som om du hadde installert det.

(ja, her er sikkert folk som kan gi en bedre fortolkning, men sånn om det hasta)

Skrevet

Var noe sånt jeg og tenkte, men der er ikke noe trykke alternativ. Og så har jeg active x allerede instalert. grrr

Skrevet

Nei, det er ikke en tungvint måtte det er den franske måten å spørre om du vil ha activeX

I den siste delen sier det at du kan bruke interface standar for å laste opp ti bilder induviduelt, men det er tregere og vanskeligere enn om du hadde instalert activ X.

Ellers så har pila fått med seg det aller meste, inponert med tanke på at hun ikke kan fransk..

Skrevet

Oi, hoppet over den lille detaljen..

Trykk annuler

Skrevet

Det æ'kke så ille ulikt spansk bare man får det skriftlig. Jeg snakket visst forresten litt Haiti-fransk i min spede barndom, uten at jeg tror det har gitt varige mén. =)

Skrevet

Så irriterende, der er jo ingen plass hvor man kan trykke last ned. Får finne det et annet sted da (Syns jeg laster ned active x en gang i uka jeg men...)

Skrevet

Du skal klikke på informasjonsbaren/informasjonslinjen(?) står det - er det der oppe under verktøylinjene? Hvis den blir gul og det står noe opplysninger der?

Skrevet

Og så skal du refreshe siden og så får du en dialogboks - eller noe.

Skrevet

Jepp, etter litt gnuring kom jeg fremt til det jeg også, hehe.Men funker like fult ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...