Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Hørt at man ikke skal bruke vibrator inni når man er gravid, da det kan sette igang fødselen. Men hva med mot slutten da? Er i uke 37 å vil gjerne ha igang fødselen. Noen som vet??
Gemini77 Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Grunnen til at man ikke skal bruke vibrator inne i skjeden er også fordi det kan forstyrre barnets hjerterytme. Og det vil jeg tro ikke er gunstig selv om du er 37 uker på vei. Nå har du kommet så langt at det ikke er lenge til babyen din kommer uansett. Ville ikke gjort noe som kan komplisere det hele iallefall. H*n kommer når h*n er klar! Prøv heller sex, biola, kanel og ananas.. Lykke til! :-)
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Dette lurer jeg også på.... fikk vite på tirsdag at jeg har 1cm åpning.. kunne tenkt meg å komt i gang! er 38+1
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Jeg har hørt at det med hjerterytme er bare tull, men derimot at det kan starte fødsel, men aner ikke hvor gunstig det er å prøve å framskynde på den måten da.
Gemini77 Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Jeg fikk beskjed av jordmor at det kunne påvirke hjertet, så jeg hadde iallefall ikke risikert det! Barnet kommer jo når det er klar,.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Hvordan i all verden skal det kunne påvirke hjertet????? Men kan vell sette i gang fødsel ja. Forsøkte det selv sist, 1 uke før terminen, og sannelig fungerte det! ( hvis det ikke bare var tillfeldig da..?)
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Dette har ingenting med hjerterytmen til babyen å gjøre, men bakterier. Man er veldig utsatt for bakterier osv når man er ved slutten av sv.skapet, så en dildo inn i skjeden er ikke spesielt gunstig nei. Så ville ikke har gjort det i og med at det kan medføre risiko for barnet. Kjør heller på med "normal" sex:-D
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 sex har med seg bakterier det og... ikke alltid rein den nei... vibratoren kan faktisk vaskes... må jo være mindre bakterier der da... og om den er ny er det vel lite på den uansett... skjønner ikke helt sammenhengen mellom infeksjonfare når det kommer til kjenne etter "åpning/modning" selv og vibrator mot sex..
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #9 Skrevet 29. februar 2008 Jo, det er noe med det dildoen er laget av. Er litt usikker på hva det er, men det er mer risikofylt enn vanlig sex. Å putte fingrer oppi der for å selv sjekke om man er moden osv er bare uforsvarlig.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #10 Skrevet 29. februar 2008 penis berører dette området og... uansvarlig å ha sex da eller?
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #11 Skrevet 29. februar 2008 Er du hjernedød eller klarer du bare ikke lese? Stor forskjell på bakterier som kommer fra penis og bakterier som kommer fra en vibratoren. Har noe med hva den er laget av. Men for all del, kjør på du. Er ikke mitt problem!
*Super*Mamman* Skrevet 29. februar 2008 #12 Skrevet 29. februar 2008 Vibrator er vell anbefalt å ikke bruke pga man faktisk ikke vet hvorvidt det er farlig eller ikke...Bedre å være føre var... Men ang bakterier; vanlige dildoer kan man jo trygt bruke sier dem, (så lenge man ikke bruker dem hardere enn ved vanlig samleie),, og det blir vell ikke noe annerledes med tanke på bakterier på en dildo og en vibtator?
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #13 Skrevet 29. februar 2008 tenkte i forhold til kjenne etter ting selv og penis... man er jo mindre hardhendt selv syns jeg..
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #14 Skrevet 29. februar 2008 HI her Takker for innspill. Frista til å prøve men, skal hive innpå litt kanel og biola først. En lang gåtur og sex kansje...er jo enda 3 uker til antatt termin:)
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #15 Skrevet 29. februar 2008 Det går an å vaske penis før man har sex også da!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå