MamiMaribel Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 For god støtte under graviditet og fødsel ? Det gjorde iallefalle min:-D
Gemini77 Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Ja, min partner var fantastisk ¨både under svangerskapet og fødselen, og derfor fortjente han virkelig det barnet jeg fødte han! :-)
Scorpiogi Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Ja, like mye som jeg fortjener det. Men kanskje ikke han får det dagen etter fødselen.. men konjakk er supert
Gjest ->>- Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Hvorfor det? Hun fikk en unge, liksom.
Trulte76 Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 min er ikke så veldig støttende synes jeg..men jeg er bare 14 uker da..så er ikke sikkert han henger helt med enda hehe Venter heller ikke noe av han å få gave for han er ikke flink til sånn...så jeg blir ikke skuffet hell..heller utrolig overrasket vist han skulle finne på å kjøpe noe fint til meg..mot all forventning MEN jeg har lyst å overraske han med et eler anna jeg da..ei flaske vin som han liker godt eller noe sånt..som han kan kose seg med etter han har vært igjennom en tøff fødsel Han har en unge fra før, men det var keisersnitt..så han har aldri vært med på en fødsel da..å det kan jo være en tøff opplevelse for far det Så håper virkelig alt er som normalt og jeg kan fø Så han får æren av å være med på en fødsel han også..mine to andre barn er ikke hans..så blir vår første felles..og mest sannsynelig eneste fellese også..synes det er nok med 4 unger til sammen Så noe vil jeg overraske han med For jeg synes det er kjekt å overraske de jeg er gladei
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Får fnatt av forventninger om gaver. Liker bedre å gi og få gaver utenom "dagene". Det er vi like flinke til:) La merke til at mange på føden fikk gaver der, men for oss var det rett å vente til en annen anledning. Hadde fått en stor gave alt.
MamiMaribel Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. februar 2008 Men er det ikke en glimrende anledning til å understreke kjærligheten til partneren ? Jeg lar iallefall ikke sjansen gå fra meg til det:-D
Gjest ->>- Skrevet 29. februar 2008 #9 Skrevet 29. februar 2008 Vi bruker stort sett ikke gaver for å gjøre det. Takke seg til naturmetoden.
Gemini77 Skrevet 29. februar 2008 #10 Skrevet 29. februar 2008 Må det gaver til for å understreke kjærligheten til partneren?? Jeg ville tro at den fantastiske opplevelsen av å ha lagd et barn sammen og født dette vil være noe som overgår alt annet! Gaver kan ikke måles med det! Synd hvis man trenger gaver for å kjenne seg elsket eller vise at man elsker noen!
høstbarn:) Skrevet 29. februar 2008 #11 Skrevet 29. februar 2008 Nei. Ja, han støttet og hjalp meg,- men likestilling på barselsgaver liksom!!!!??????? NO WAY! Jeg gikk med bekkenløsning før og etter fødsel, jeg hadde en jævli fødsel, og er traumatisert av hele opplegget. Og så skal han ha gave? Ehhhh - hvorfor da? For at jeg gjorde jobben, og han holdt ut med meg liksom?
mai mammaen til to Skrevet 29. februar 2008 #12 Skrevet 29. februar 2008 jeg sa til sambo sist at jeg vil ikke ha noe gave fra han når jeg fødte.. vi hadde ikke så særlig med penger da heller husker jeg så jeg sa at om han kjøpte en dyr gave til meg så kom jeg til å bli sur. ville heller bruke det vi hadde til å kjøpe fine ting til babyen.. han var å kjøpte en sjokolade til meg da etterpå som jeg hadde veldig lyst på.. aldri om jeg kommer til å kjøpe noe til han heller.. og ikke kommer jeg til å forvente å få noe denne gangen heller.. alt annet jeg ville fått vil jo bleke voldsomt i forhold til babyen.... så da kan jeg heller få det til bursdagen eller en annen dag..
MamiMaribel Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 29. februar 2008 Du er heldig, du. Her er det LITE naturmetode for tiden. :-D
Tøysetipp Skrevet 29. februar 2008 #14 Skrevet 29. februar 2008 Jeg var stort sett grei å ha med og gjøre under graviditeten jeg. Og det samme var han. Jeg så ikke på meg selv som en primadonna som kunne vifte med tærne eller gjøre slave av partneren min fordi jeg var gravid. Fødselen var heller ingen piknikk, men sånn er naturen. Vi kvinner må føde. Det var hyggelig med gave - og hyggelig å gi gave. Mer for å feire at vi endelig var imål, enn at vi fotjente det. Vi fikk jo et barn!
MamiMaribel Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 29. februar 2008 Men vi snakker jo ikke om gaver som skal MATCHE babyen, vel.......? Om jeg syns jeg fortjener spesiell omppmerksomhet, er jeg jo allikvel fullstendig klar over at vi sammen har fått det mest kostbare man kan få..... :-D :-D :-D
Pixie Power Skrevet 29. februar 2008 #16 Skrevet 29. februar 2008 Jeg finner anledninger hver dag til å vise at jeg elsker han, så det var like unaturlig å kjøpe gave som å få gave ved fødselen.
MamiMaribel Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #17 Skrevet 29. februar 2008 Nei, det MÅ ikke gaver til for å vise kjærlighet - jeg trodde nå det var helt opplagt, jeg da. Og JA, barnet er den største gaven, opplagt det også, men må det være enten eller ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå