Gjest vierge&musovic Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Jeg har aldri ammet mer enn en ukes tid, så pumpet jeg meg. Men uansett da. Det er litt over 9mnd siden jeg fikk henne. Sto i dusjen isted.. så kom det plutselig melk ut av ene puppen min? Verste er at the boob in question sprenger skikkelig på også.. Er dette normalt?
☆Anonymia☆ Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 gravid ?? men du snuppa ?? Jeg liker ikke folk. Jeg liker ikke det de gjør. Jeg liker ikke det de er. Jeg liker ikke det de sier. du liker vel meg ??? knis
Gjest vierge&musovic Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Hehe... det kan jo hende, det er jo tross alt bare 4 mnd siden sist jeg hadde mensen :-p men jeg har testet negativt nå nylig altså Jeg liker deg kine, jeg elsker deg jo faktisk:-)
Gjest vierge&musovic Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Elsker loe. Deler hans syn på de "flinke" ;-)
Gjest vierge&musovic Skrevet 29. februar 2008 #9 Skrevet 29. februar 2008 hahaha tom sier at jeg har begynt å produsere nan! dessuten elsker jeg deg mest!
☆Anonymia☆ Skrevet 29. februar 2008 #10 Skrevet 29. februar 2008 hahhahaa produsere nan =) hahaha =) kult
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå