Bøggly Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Har noen oppskrift? Jeg er ikke fornøyd med den med hvitvin... ;-)
Dronningen! Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 2 fl fyldig og billig spansk rødvin 4 dl nøytral sprit, f.eks. vodka eller 60% 2 dl Cointreau eller annen sitruslikør, f.eks. Curacao eller Triple Sec ananas og annen frukt, som epler, appelsiner, sitron, kirsebær, grapefrukt, druer, det du har for hånden Dette blir en stor mugge:o)
*ale* Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 1 flaske tørr spansk rødvin 2 deler spansk brandy 1 del curacao eller lignende likør 3 deler sitron saft 3 deler appelsin juice 2 deler sukker 1/2 appelsin skjært i skiver Bland og drikk... Is etter ønske..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå