Gå til innhold

Herlighet så enkelt det er med bare to "store" barn! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ute i praksis på skole og mannen hjemme med mini, men i dag tok han med mini til svigers så det var bare de to store på 5 år og 3 år og jeg som kom hjem. Laget middag sammen, spilte spill osv, så barne-tv, kvelds og en kjapp stellerunde på badet og et Donald på sengekanten og ikke et knyst. Er jo bare SÅ utrolig enkelt og fredelig med bare to unger da! :-) De er jo blitt å store og selvhjulpne nå også. Ikke at det er kos med mini også, men må innrømmeat det var veldig deilig med en sånn rolig ettemiddag for en gangs skyld etter en lang da på skolen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh....ikke si sånn..kommer aldri til å få fingeren ut og bli smellt på tjukken.

Er så greit med barn på den alderen. Føler jeg har vunnet i lotto. Gler oss til å få en baby igjen, men det er så deilig med barn som prater og har "funnet seg selv":

Skrevet

Hehe... Er MYE kos med babyen også da. Spesielt 3 åringen holder på å utvikle et nært forhold til ham, det er rett og slett rørende. Tror det er godt for ham å være litt stor og ansvarlig også og ikke bare lillebror. Jo, det er litt kjipt å begynne på nytt igjen, men det er da virkelig verd det :-) Og de vokser jo til de også, føles ikke så lenge siden jeg gikk gravid og mini er alt blitt 8,5 mnd, tiden flyr med 3 små!!!

Skrevet

Ja, det er det jeg ser frem til. Ble bare enda mer overbevist om at det holder med to nå ;-)

Selvfølgelig er det kos med baby også...

Skrevet

Dette er sikkert en veldig dum tanke, men jeg har to stk. og kunne jo tenkt meg én til, De jeg har fra før er det 1.5 år imellom og de står hverandre VELDIG nærme.

Tanken min er da: Hva om lillesøs og den evt. nye babyen knytter seg så sterkt sammen at storesøs føler seg utenfor, ELLER at ingen av de knytter seg særlig til den evt. tredjemann slik at hun/han føler seg utenfor og ensom....

Er dette veldig dumt tenkt;-)??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...