Gå til innhold

Når måtte dongeribuksene gi tapt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får vondt i magen når jeg sitter nå, og må til å anskaffe meg nye bukser..*sukk* er jo bare 13 uker....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I uke 9 :-D

Var så oppblåst at jeg måtte feste knappen i buksa med hårstrikk. Kjøpte mammabukse nesten med en gang, er så mye mer behagelig :-)

Skrevet

Uff... hehe.

Misforstå meg rett, glad magen kommer men har litt for mye ellers på magen så jeg ser bare småfeit ut=(

La på meg 30 kg forrige gang (og er ikke stor i utgangspungtet) og har litt panikk for det igjen da=)

Vel... er vel bare å krype til korset å kjøpe noen klær som sitter litt bedre=)

Skrevet

Måtte gi opp dongeribuksene mine i uke 7 jeg, var så vondt atte. Savnet det, så i dag har jeg kjøpt meg mammabukse i denim. Ikke superfin, men god å gå i. Lite pen bak, men med tunika/lang genser er den fin :)

Skrevet

Hehe... ja det har liksom litt å si hvor den sitter bake=)

Håper på å finne noe i morgen...

Er ikke så veldig glad i de lange genserne/tunika`ne, for det viser så godt de valkene som ikke skal være der...!!

Skrevet

Har kjøpt en kjempefin olabukse fra 2wear, enkel og fin, og sitter mye bedre enn noen olabukser jeg har hatt noensinne! :-)

Skrevet

Oj... de må jeg si.

Synd vi ikke har den butikken her=(

Skrevet

Bruker dem ennå, er 17 uker på vei. Men har ingen mage enda da.

Skrevet

Jeg har akkurat kommet hjem fra shopping med mamma :) Var på H&M og kjøpte olabukse, skjørt, to gensere, en topp, og så var vi innom Vero Moda og fant en veldig fin kjole som magen kan vokse i :) veldig behagelige klær - er 18+1 idag og har brukt mammabukser i en måned ca.. ble fort oppblåst og mine trange, lave jeans gikk tapt fort!

Skrevet

kjøpte mamma bukse i går=) å det var deiligt=)

er 14 uker i dag=)

Skrevet

Går for det meste i bare myke bukser.. dongeribuksene. ble forsmå allerede i uke 8... føler meg like oppblåst som en heliums ballong..

Skrevet

Hadde en periode rundt uke 13-14 hvor alle de vanlige buksene mine var helt forferdelige å ha på, alt strammet på magen. Ca uke 15 kom jeg igjen inn i de gamle buksene mine, og har brukt dem frem til nå.

I dag startet (uke 20) startet jeg med mamma-bukser, og må innrømme at det er deilig... :o) Kan fortsatt bruke noen gamle bukser, bare utvider litt med hårstrikk...

Har fått lånt mye klær hos venninner, så håper jeg slipper å kjøpe så mye selv, men noen av buksene som er i butikkene nå er jo ganske fine.

Skrevet

Jeg bruker mine vanlige bukser enda, fester knappen med hårstrikk:P hehe..det funker supert.. er 25 uker på vei:-)

Skrevet

Hmmm.. Bruker dongeri buksene mine enda jeg. Er 23+4 i dag.Tror jeg kan bruke de en stund til.

Det er verre med toppene mine da:p

Skrevet

Passer ennå alle klærne mine, eller dvs jeg får dem på meg... Men bruker ikke dongeri lenger. Synes det ubehagelig hvis det strammer. Er 23 uker på vei nå...

Skrevet

Jeg får også på meg klærne mine men det er vooondt!!=) hehe....

Skrevet

Jeg er litt glad for at jeg har "unnskyldning" til å unngå trange klær, som jeg vanligvis ikke kan "slippe ut magen" i :D Veldig godt å bare gå med deilige klær med plass til å både være mett i, og gravid i ;)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

De måtte jeg legge bort med en gang, var så oppblåst til å begynne med og når det ga seg så begynte magen å komme alt :-)

Skrevet

De jeansene jeg hadde i str 36 ble for små da jeg var 3 mnd på vei ca. Men jeg har egentlig bare gått opp til 38:) De i str 38 kan jeg fortsatt bruke..ellers har jeg baggy jeans som går under magen! Det går helt fint:) Er 23 uker på vei nå forresten..

Skrevet

Er 25 uker, og passer enda buksene mine, men syns ikke de ser så ok ut på lenger, så tror de må legges bakerst i skapet nå ja. Hehe...

Får krype til korset og kjøpe meg EI mammabukse....

Skrevet

Er i uke 26, får fortsatt kneppa igjen 38 olabuksene mine en stund til. Bare dytter buksa ned litt i fremkant, blir litt siræva, men jeg har angst mot mammabukser. Så håper strikk duger etterhvert og ut svangerskapet som det ha gjort med di andre 4 barna.

Skrevet

måtte kjøpe en mammabukse igår. romslig og behagelig. dongeribuksene har måttet flytte innerst i skapet etterhvert...de med stretch er mulig å få på, men det ser ikke bra ut altså. kjøpte noen søte topper oxo, med vokseplass. jeg er 13+5 idag. magen kom like fort med min forrige, så det er ingen overraskelse akkurat:)

Skrevet

Er snart 26 uker på vei, og har ennå ikke behøvd å kjøpe mamma bukser, men de smaleste olabuksene har j måtte legge vekk. I dag måtte j "jukse" litt og bruke hårstrikk...funka bra det:-))

Skrevet

Så lenge buksene passer over rumpa så bruker eg strikk i knapphullet.. Funker helt supert og den tøyer seg ut når du sitter!

Kommer ikkje til å kjøpe mammaklær før eg MÅ!

Er 16 uker på vei.

Skrevet

Er litt over 20 uker og bruker enda noen av dongeribuksene mine, dem med lavest liv..

Men har en del mammabukser jeg bruker innimellom men synes dem er så stygge over rumpa :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...