Gå til innhold

Jippi!!! En magisk grense er nådd!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De går fort! Syns hele det andre svangerskapet gikk utrolig fort...

Skrevet

Huff..hehe..ikke si det a! vi skal ta over det nye huset vårt, pusse opp litt, og helst bli sånn nogenlunde ferdig før snuppa kommer...!

Enig med deg ja. Svangerskap nr 2 går myyyye fortere enn det første :o) Men det er egentlig helt ok for min del :o)

Skrevet

Lurer på om man får tid til å tenke over det om man blir gravid med tredjemann;-)

Jeg syns også andre svangerskap bare fløy avgårde, hvordan blir tredje da, med to smårollinger å løpe etter? ;-)

Skrevet

Ja, samme syns jeg. Man har jo et annet barn å passe på, så det ble en helt annen opplevelse.

Lykke til med huset da ;-)

Skrevet

Ja, med nr 3 så går man vel nesten rett fra blått kryss på testpinnen til rier... ;o)

Jo takk for det Spetakkel! Jeg undres litt på hvor langt vi kommer før vi må på føden ;o) Blir jo spennende å se!

Skrevet

Ja, andre svangerskap går utrolig fort. Bare 28 dager igjen hos meg og jeg håper jeg får gjort unna alt jeg vil før fødselen.

Skrevet

Jeg får vist en jente denne gangen også. Det blir koselig med en ny baby snart:o)

Første er 2,5 år snart og vil gjøre alt selv:o)

Skrevet

Gratulerer med bare 100 dager igjen! =o) Er enig, det går i rasende fart nå altså. Syntes det gikk fort sist gang og, men denne gangen er det jo helt vilt hvor fort dagene telles ned. Både skummelt og deilig på en gang :):)

Skrevet

Blir nesten likt hos oss da, jeg venter også jente nr 2 :o) Blir 2 år og 3 mnd i mellom mine. Blir sikkert hektisk en stund fremover, men det får vi bare ta som det kommer :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...