Gå til innhold

jøss...er helt imponert jeg..


Anbefalte innlegg

Skrevet

leverte inn bhg søknad nå på tirsdag,og fikk svar idag om at vi fikk plassen =)=)

så den 15 mars begynner lille gutten min i barnehagen..11 mnd gammel..litt bittersøtt også da..

men men..

så har jeg levert inn jobb søknad på interoptikk,så vi krysser fingrene her..=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oioioi, er det mulig? Grt så mye, hvor hører dere til?

Skrevet

takki takk =)

hører til..hm..hordaland=)

Skrevet

Skitt, bor dere i gokk eller???

 

Bor i Bergen og er riiimelig vanskelig å få barnehageplass ja:-/

Skrevet

haha nja...er nok borti gokk for de som bor i bergen og oslo å sånne store byer =)

hehe

Skrevet

Hmm kansje du bor i nærheten her, sist jeg søkte bhg plass fikk vi svaret ja samme dagen vi leverte søknaden =)

 

Grattis med barnehageplass da =)

Skrevet

seriøst ??

wow =)

hehe...jeg trodde dette var raskt;)

Skrevet

Grattis! :-)

 

Har en enda kjappere en jeg. Levrte inn søknaden om morningen, fikk bekreftet plass på ettermiddagen samme dag, gikk hjem, skrev under og leverte tilbake morningen etter og vips, plassen var fikset! :-) 1 døgns behandlingstid. Langt ute i gokk ja, men dog, effektivt likevel, hehe... er en stund siden jeg søkte da og mini begynner om 1,5 mnd et par dager i uken.

Skrevet

ja det er det vi også skal,har fått 50% =)

så da blir det vel noen dager i uka,eller noe sånt =)

Skrevet

Kjempe bra. Lykke til ang jobben også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...