Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Jeg er i min 30.uke og har plutselig blitt helt glemsk og distre! Glemmer jeg har gjort ting og tar fatt på dem på nytt..Ikke så morsomt når man er i jobb, men det hjelper litt når kolleger ler av det..
Noah-gullet Mai-08 Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Jeg og!! Satt å tenkte på det her en dag,jeg har og blitt helt glemsk.. Skulle nesten tro jeg hadde begynnelse på alzheimers..hehe:-) De enkleste,små,dagligdagse ting går heeelt i glemmeboken til tider..
mamman te JM og M Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 tihi...nesten som om æ selv skulle skrevet det :) er i uke 28+3 å det er skumelt kor glemsk æ e!!!!! :) har fått noen morsome episoder både på jobb å hjemme :) vi får håpe det blir bedre :)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Anbefaler ALLE til å lese denne jeg! http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=510592 Det er naturlig og heeeelt normalt!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 jeg også, glemmer lege og jordmortimer, husker dagene men ikke tidspunktet. Jeg ringer hver dag jeg har time til jordmor eller lege fordi jeg har glemt tidspunktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå