Gå til innhold

for oss rundt uke 10-11:-)|

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte vi kunne ha en tråd vi og, hvordan har dere det??

Kvalmen min avtar, men er like sulten:-) og trøtt., og brystene er ømme. Har litt vondt i rygg og stikker i sidene til tider. Ellers litt bekymret og glad om hverandre:-) har vel termin slutten av september eller 1 okt. er 9+4 etter ul:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan! Er 10+2 i dag, og dette er mitt 4. barn:-) Fått en liten mage alt. Føler meg ganske oppblåst etter legen ba meg begynne å ta jerntabletter. Bortsett fra det er formen ganske bra.

Er ikke uggen lenger, og konstant sulten:-) Skal på ul den 10.mars, og gleder oss veldig!

Skrevet

skal også på ul den 11.mars, men egen min har ul så kunne stikke innom når jeg følte meg bekymret..får se neste uke om jeg føler jeg må ha en:-) har mistet 4, og blødde i uke 6 denne gangen. så har litt nerver..,:-)

Skrevet

Hei dere :-)

Så koselig med en egen tråd til oss :-)

Jeg er 10+5 og vi venter vårt første lille nurk. Kjenner til det med varierende følelser. Fra bare lykkelig og positiv til bekymret og redd. men sånn skal det vel være :-)

Jeg er av de som har få symptomer, men takker meg i grunnen lykkelig over det. Litt mindre ømme pupper nå, men fremdeles veldig trøtt, og kjempetørr hud og desverre hormonell ....God matlyst. :-) Opp på natta og tisser , hehe... til ca samme tid hver natt ;-)

Var på tidlig ul for tre uker siden og fikk se et lite hjerte som banket. Skal til ny tidlig ul om to uker :-) Og så ordinær først 22.04.

Termin antatt til 23.09

Hvor er dere 10-11 ukers jentene fra da?

Selv fra oslo. Bor litt smått nå, men vi ser etter ny bolig rundt st.hans haugen :-)

Gleder meg til å høre mer fra dere :-)

Skrevet

kjenner meg også igjen med å gå i "SØVNE" om natta for å tisse ja:-)

jeg er 26 bor i stavanger og dette er første:-) gift og er førskolelærer:-)

Skrevet

Hei hei!

Jeg er 10+ 2 i dag og det værste av kvalmen min har gitt seg. Kommer sigende noen ganger jeg er ekstra sliten på kvelden da... Men sånn er det vel! HAr derimot fått ømme pupper NÅ jeg da....

Var på tidlig ul da jeg var 6+5 og så et lite hjerte som banket, skal igjen på torsdag, blir spennende å se om det fortsatt står bra til da! Er jo alltid litt nervøs nå hvor man fortsatt ikke kjenner spark!

Venter barn nr 3 på under 4 år, så her blir det liv! Koselig det da!

Blir hyggelig å slå følge i mnd som kommer!

Skrevet

Hei,

Jeg er 10 + 5 i dag. Jeg er egentlig i ganske god form, eneste er trøtt og ømme pupper. Er vår første. Sliter egentlig litt med å tro at jeg virkelig er gravid, men går litt mer opp for meg for hver dag som går.

Blir koselig å slå følge fremover med dere. Jeg er forrresten 27 år og kommer fra Jæren...

Skrevet

Jeg vil også gjerne være med!! :)

Har to sønner født -03 og -05 , og har termin igjen

3 oktober. Så jeg ligger ikke på latsiden jeg heller, hehe....

Så det var flere her som hadde tette svangerskap!

Jeg er fremdeles sinnsykt trøtt, og har veldig ømme pupper...

Har skikkelig stor mage, mange som har kommentert det!

Kjenner at jeg er misunnelig på dere som har vært på ul allerede,

for jeg venter meg tussete på det!! Er nemlig spent på om de

finner fler enn èn der inne.....!!:):)

Skrevet

Hei!

Jeg har foreløbig termin 26. Sept. 10+2 i dag :) Skal på UL 12.Mars :D Teller ned!

Føler meg bedre enn på lenge! Den verste kvalmen har gitt seg, selvom den kommer snikende litt innimellom.. Har fått tilbake matlysten, noe som er helt herlig! Har blitt tynnere i lår, rumpe og ansikt.. men lagt på meg rundt magen :D Gleder meg sånn til magen kommer på ordentlig!

Er oppe på do 3-4 ganger om natta, og sover ca 14 timer i døgnet ;) *gjesp*.. Har hatt ømme brystvorter siden før jeg testet positivt, men nå har det begynt å verke ellers i puppene også + stikkinger i magen..

Er også glad/bekymret/usikker om hverandre.. ene dagen gleder jeg meg som bare det, andre dager lurer jeg på om jeg virkelig er klar for dette, iom. at det ikke var planlagt..

Men, gleder meg til tiden her sammen med dere, godt å ha noen å dele erfaringer, gleder og sorger med :D

Skrevet

Var på UL i dag :D Kjempemorsomt å se noe så lite med ett hjerte som hamret :)

Er 10+5.

Ømme bryster. hadde en 2 ukers periode med litt kvalme hvis jeg ikke spiste regelmessig. Siste ukene har jeg voknet i 6-7 tiden å må tisse. Ellers ingen symptomer bortsett fra svimmelhet hvis jeg reiser meg fort :)

Jente 26, Sunnmøre.

Skrevet

heisann :)

Har egentlig hatt på følelsen i det siste at det ikke var mange av oss som snart går over i 2. tri her, men det er jo mange :) er 11 uker i dag, gleder meg villt til neste uke . Er oppe å tisser 2 ganger om natta, ble nesten gal her en kveld, jeg leste på sengen i 30 min, var oppe på do 4 ganger,hehe.

Ellers tror jeg det er en liten " dutt" nederst på maven...men kan ikke tro det bynner å vises allerede nå...merker dere at magen er litt større rett under navlen??

Skrevet

Jeg går over i uke 10 i dag. Var hos legen for et par dager siden, han har UL på kontoret sitt så det var gøy å se litt! I tillegg blødde jeg litt dagen før jeg var der, så det var betryggende å se at alt var i orden.

Jeg er også 27 og kommer fra Jæren.... Hmm!

Skrevet

Hei!

Er også 11 uker i dag:) kvalmen er så og si borte, fortsatt trett men det skal eg heller leve med.

Er vel ikke så lenge til vi slipper opp å tisse på nettene heller nå...før vi nærmer oss slutten igjen he he

I går var eg innom BT.no og der var det en link til skuddårsbarnet, liten videosnutt av en nydelig liten gutt...ble helt dårlig eg...og tenk, til høsten så har vi en sånn liten...gud så eg gleder meg nå:)

Skrevet

ja er det ikke en fantastisk tanke?! Til høsten får vi vårt lille nurk til oss. Uvirkelig :-)

Er 11.uker i morgen og så er det bare å telle ned til 2.trimester :-)

Tiden har igrunnen gått ganske fort. Har hatt snart to mnd. med skrekkblandet fryd. En stadig redsel for blod på papiret/i trusa når på toalettet og en jakt etter symptomer, som jeg merkelig nok ikke har hatt de verste av. Trodde ikke jeg skullle bli så nervøs, det var liksom ikke typsik meg, hihi... men joda, jeg er en nervøs førstegangs gravid ;-)

Men så utrokig flott dette er!!!

Til deg som sier du merker pittelitt mage.. samme her ;-) Er på jobb nå i noen timer og i dag tidlig måtte jeg bare dra på meg en av disse mammabuksene ;-) Er nok litt pga luft, men mye pga den , vanligvis så smale kroppen min, har blitt litt bredere over hoftene og fått en liten utover mage. Er bare kjempe stolt over det!!!!

Også merkelig hvordan dette humøret kan svinge.

Først er jeg lykkelig og sikker på alt, i neste sekund er jeg usikker på om alt er som det skal være... men det er vel ganske normalt i og med dette er en helt ny situasjon å være i :-)

Kos dere med den voksende magen og alle andre kroppslige endringer, så teller vi sammen ned til 2.trimester :-)

Skrevet

så mange vi er:-) kjempe flott, i dag hadde jeg litt gulaktig utflod.har andre dette?????????????????????????:-)

Skrevet

Hei..

Jeg er 10 uker og 3 dager.

Kommer fra Giske Kommune.

Mistet julaften og er gravid igjen.

Gleder meg vilt til å komme over i 2 trimester.

Skrevet

Kvalme min har avtatt. men har blitt erstattet av mye tissing...

Må ofte oppp flere ganger omnatten for å gjøre det nødvendige,

Men er fortsatt veldig sulten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...