Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

!! Bare lei!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene.Skikkelig lei her også!!!!!!! Huff!

Skrevet

Huff, bra vi er flere da! :)

Men kjenne det tærer på!!! Men blir vel overtid her også, hadde så håpet at knøttet skulle komme litt før!!

Skikkelig BLÆÆÆhumør nå!

Skrevet

Hadde håpet på skuddårsbaby jeg da, men det ser dårlig ut. Ingen tegn til fødsel enda. Går bare og venter, klarer ikke tenke på noe annet. Har termin 4. mars. Du da?

Skrevet

Har 5 mars. Men er sååå klar nå!! :) Har endel modningsteg å mye kynnere men ingen start på fødsel!! :)

Enn du da? Vi er jo bare en dag fra hverandre.

Skrevet

Har mye kynnere jeg også og litt mensmurringer, men ut over det er det ingen tegn til fødsel enda. Har ikke lyst til å gå over tiden, Vil ha babis nå!!!! :)

Så på profien din at du bor i Oslo, hvor skal du føde? Jeg skal på Ullevål

Skrevet

Jeg skal på ABC på ullevål. :) Så da er jo sjangsen stor for at vi er der samtidig. Jeg har litt sykehusskrekk/legeskrekk så jeg valgte ABC.

Skrevet

Ja vi får håpe det skjer noe hos oss begge veldig snart, så kanskje vi sees der :) Når søkte du på ABC? Jeg fikk avslag i oktober for da var det fullt rundt min termin.

Skrevet

Det var vel i oktober, kanskje jeg tok plassen før deg?? :(

Det er jo så få plasser der, synd det, det skulle jo vært plass til flere. Trygt og godt der.

Skrevet

Ja de skulle hatt flere plasser. Høres ut som et behagelig sted å føde. Du må si i fra når det skjer noe hos deg. Førstemann!!!

Skrevet

så bra at det er flere som er drit lei her=) er en uke over imorgen, å skal på overtidskontroll på fredag. så spent på om jeg bli satt igang da.. vet noen om de bruker å gjøre det? eller blir man bare sjekket å må gå eeeenda lengre?

Skrevet

Hehe, ja førstemann!!!!! :)

Si fra du å!!

Skrevet

Det vet jeg faktisk ikke, men det vanligste er nå å ikke gå over 2 uker over tida, og er du moden kan det sikkert hende at de setter deg igang. :) Vi får håpe det for din del! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...