Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? (datamaskinene)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil så gjerne se unge mødre som jeg har betalt for å se på webtv.

Har sett 5 episoder, men nå plutselig får jeg beskjed om at mitt

oppmålte bredbånd er for lavt til å spille filmen;(

 

Blir så irritert, hadde gledet meg til å se de episodene jeg gikk

glipp av...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det mulig å sette ned kvaliteten på det du skal se? er jo bedre å se på det i dårligere kvalitet,enn ikke å få sett på det.

 

men de går jo i reprise også da...er usikker på når og hvor men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...