*Molly mus* Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Vil så gjerne se unge mødre som jeg har betalt for å se på webtv. Har sett 5 episoder, men nå plutselig får jeg beskjed om at mitt oppmålte bredbånd er for lavt til å spille filmen;( Blir så irritert, hadde gledet meg til å se de episodene jeg gikk glipp av...
* 5 om dagen * Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 er det mulig å sette ned kvaliteten på det du skal se? er jo bedre å se på det i dårligere kvalitet,enn ikke å få sett på det. men de går jo i reprise også da...er usikker på når og hvor men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå