Gå til innhold

Når katten er borte...


Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld er Lykketrollet og jeg alene hjemme. Min kjære er i Oslo til i morgen.

Det er utrolig digg å kose seg hjemme "alene". Sitter i joggebuksa (!) og planlegger å bestille pizza. Film er leid, men glemte smågodt. Får ta til takke med litt iskrem.

 

God helg til dere alle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, av og til er det veldig godt å være "alene". Godt å kunne bruke tid bare på seg selv, og godt å også kunne savne en annen person som er borte, for så å glede seg til å se ham igjen.

 

Min mann og jeg er sjelden fra hverandre, og det er stort sett jeg som er borte, så derfor setter jeg veldig stor pris på de få gangene jeg er alene i huset. Og, iskrem er godt året rundt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...