Graciegirl Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 I kveld er Lykketrollet og jeg alene hjemme. Min kjære er i Oslo til i morgen. Det er utrolig digg å kose seg hjemme "alene". Sitter i joggebuksa (!) og planlegger å bestille pizza. Film er leid, men glemte smågodt. Får ta til takke med litt iskrem. God helg til dere alle!
coscos Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Ja, av og til er det veldig godt å være "alene". Godt å kunne bruke tid bare på seg selv, og godt å også kunne savne en annen person som er borte, for så å glede seg til å se ham igjen. Min mann og jeg er sjelden fra hverandre, og det er stort sett jeg som er borte, så derfor setter jeg veldig stor pris på de få gangene jeg er alene i huset. Og, iskrem er godt året rundt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå