Gå til innhold

*BabyCakes*m/Pike*Fødeklar*


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det skjedd noe vennen??? ikje hørt fra deg på ei stund.... Er så spent om lilla tulla di har kommet??? :o)

 

Klem :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror kanskje det har skedd noe jeg.. ikke hørt fra henne siden i går morges...

Skrevet

Oi.. så spennnende. Krysser fingrene for henne =)

Skrevet

Kanskje hun har slått meg på målstreken :o)....åååååååh,så spennende :o) syns oxo det er rart at hun ikke har vært inne her på en stund.....håper vi får høre noe snart da :o)

Skrevet

Tror virkelig at hun har tulla i armene sine :o)

Spennende.... får bare fortsette å rope på henne :o)

Skrevet

Må dytte på denne nå ja...kanskje det har skjedd noe spennende :o)

Skrevet

Tror en av to ting har skjedd..

Enten har hun fått tulla si, eller så har hun kosehelg med C*** og R*** før de blir fler.

Men tviler litt på den siste, siden hun ikke har vært innepå kveldstid heller.

Så er nok bare å innse at hun "slo oss på målstreken"

Skrevet

hmmm...b lir mer og mer overbevst om at hun har fått jeg..

Har hun ikke gitt lyd i fra seg til i kveld leger jeg igjenn gratulasjons PM

Skrevet

er det noen som har hørt el vet noe?....åh...er så innmari spent her :o)

Skrevet

Syns jeg leste at hun skulle til jm med hodepine og høyt BT for noen dager siden

Skrevet

Mulig det kom et skuddårsbarn da:)

Skrevet

ja,det stemmer det....hm...er bare så spent på om hun har fått lilletulla si nå & hvordan fødselen har gått da vi begge har bebiser i seteleie,& begge skal føde vaginalt :o)

Skrevet

dytter i vei :o)...må vel få høre noe snart....

Skrevet

*dytte dytte*

Skrevet

Hmm...

Skrevet

Hhhmmmm.... nå begynner jeg å bli utålmodig her :o) Tror nok C...... har blitt storebror ja....... :o)

få bare se om hun snart kommer inn å gir oss beskjed om at prinsessa har kommet :o)

Skrevet

Jupp.. ser ut som om hun fikk før meg ja...

vi troddde jo begge e stund at jeg kom til å bli først, men sitter nå her like j** gravid enda jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...