Gjest Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Har det skjedd noe vennen??? ikje hørt fra deg på ei stund.... Er så spent om lilla tulla di har kommet??? ) Klem )
LadyLuck & Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 tror kanskje det har skedd noe jeg.. ikke hørt fra henne siden i går morges...
Shinyogsmåen Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Oi.. så spennnende. Krysser fingrene for henne =)
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Kanskje hun har slått meg på målstreken )....åååååååh,så spennende ) syns oxo det er rart at hun ikke har vært inne her på en stund.....håper vi får høre noe snart da )
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Tror virkelig at hun har tulla i armene sine ) Spennende.... får bare fortsette å rope på henne )
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Må dytte på denne nå ja...kanskje det har skjedd noe spennende )
LadyLuck & Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Tror en av to ting har skjedd.. Enten har hun fått tulla si, eller så har hun kosehelg med C*** og R*** før de blir fler. Men tviler litt på den siste, siden hun ikke har vært innepå kveldstid heller. Så er nok bare å innse at hun "slo oss på målstreken"
LadyLuck & Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 hmmm...b lir mer og mer overbevst om at hun har fått jeg.. Har hun ikke gitt lyd i fra seg til i kveld leger jeg igjenn gratulasjons PM
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 1. mars 2008 #11 Skrevet 1. mars 2008 er det noen som har hørt el vet noe?....åh...er så innmari spent her )
magj Skrevet 1. mars 2008 #12 Skrevet 1. mars 2008 Syns jeg leste at hun skulle til jm med hodepine og høyt BT for noen dager siden
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 1. mars 2008 #14 Skrevet 1. mars 2008 ja,det stemmer det....hm...er bare så spent på om hun har fått lilletulla si nå & hvordan fødselen har gått da vi begge har bebiser i seteleie,& begge skal føde vaginalt )
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 2. mars 2008 #15 Skrevet 2. mars 2008 dytter i vei )...må vel få høre noe snart....
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #21 Skrevet 3. mars 2008 Hhhmmmm.... nå begynner jeg å bli utålmodig her ) Tror nok C...... har blitt storebror ja....... ) få bare se om hun snart kommer inn å gir oss beskjed om at prinsessa har kommet )
LadyLuck & Skrevet 3. mars 2008 #22 Skrevet 3. mars 2008 Jupp.. ser ut som om hun fikk før meg ja... vi troddde jo begge e stund at jeg kom til å bli først, men sitter nå her like j** gravid enda jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå