Gjest Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Noen som har det "pute med rygg" setet fra Biltema ? Lurer på å høre om besteforeldrene på motsatt kant av landet kan kjøpe det til jr på 4 år, siden vi er der innimellom - og har en del å ta med oss på flyet nå som minstemann er født. Meeen jeg undrer på om det er sikkert - og om det i det hele tatt er stor forskjell på denne typen sete, siden det er bilens egne seler som "gjør jobben". Setene er jo mest for å plassere selen på riktig sted på kroppen.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Jeg tror du trygt kan bruke det. Det finnes nok seter med bedre sidebeskyttelse og sånt, men som du sier: Setebeltet gjør det meste av jobben.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 De billigsetene jeg har sett, har iallefall mye dårligere belteføring enn mer kjente merker. Har kjøpt et bilste på Mekk (ikke beltestol da), aldri mer. Det står nå i gangen vår og er krise-sete, håper jeg aldri trenger å bruke det. Det er elendig, ikke sitter det godt fast, selene snurrer seg, dårlig sidebeskyttelse... I det hele tatt, det er bare dårlig. Ville heller lagt litt mer penger i det og kjøpt et skikkelig sete, beltestoler er ikke så veldig dyre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå