Gjest Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 varte i dag i ca 15 min..var vondt rett og slett..gikk og tørket og forventet selvfølgelg blod..men kom ikke noe, og gav seg. Har andre opplevd det?? skal det være et symptom?? er 9+4 i dag.
frøet76 Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Jeg har det også sånn innimellom- i tillegg til mensmurringer. Det føles som jeg er sliten i ryggen. Noen ganger har det vært litt verre, og det føltes som jeg skulle få mensen. Men ikke blod i det hele tatt, heldigvis. Jeg er snart i 6.uke.
Daisy :) Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Ja jeg også har vont i ryggen, kjennes ut som om jeg har stått bøyd lenge. Husker ikke om jeg hadde det slik sist, men tror det er ganske vanlig.
rarfølelse Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 jeg også tror dette er helt vanlig. hørt veldig mange som sier de har det på samme måte tidlig, men også sent i svangerskapet. har også selv smerter i korsryggen, spesielt om jeg har på meg trange bukser (begynner å bli ekstra trange kjenner jeg..hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå