Gå til innhold

vondt i korsryggen..noen+?


Anbefalte innlegg

Skrevet

varte i dag i ca 15 min..var vondt rett og slett..gikk og tørket og forventet selvfølgelg blod..men kom ikke noe, og gav seg. Har andre opplevd det?? skal det være et symptom?? er 9+4 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også sånn innimellom- i tillegg til mensmurringer. Det føles som jeg er sliten i ryggen. Noen ganger har det vært litt verre, og det føltes som jeg skulle få mensen. Men ikke blod i det hele tatt, heldigvis. Jeg er snart i 6.uke.

Skrevet

Ja jeg også har vont i ryggen, kjennes ut som om jeg har stått bøyd lenge.

Husker ikke om jeg hadde det slik sist, men tror det er ganske vanlig.

Skrevet

jeg også tror dette er helt vanlig. hørt veldig mange som sier de har det på samme måte tidlig, men også sent i svangerskapet. har også selv smerter i korsryggen, spesielt om jeg har på meg trange bukser (begynner å bli ekstra trange kjenner jeg..hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...