Gjest Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Jeg håper så inderlig den stemmer og at jeg faktisk er gravid igjen! Har IKM idag, men ingen tegn til TR. Har mer utflod enn vanlig, og har stikkinger i magen i ny og ne (nederst, som da jeg var gravid forrige gang). Er bare en billigtest jeg har testet med, og den var veldig svak. Kom fram etter ca tre minutter (max tid er fem min står det på bruksanvisning). Skal teste med CB også, må bare få bestilt det på billige-tester.no nå tror jeg:) Testet forresten ikke med morgen-urinen, men gjett om jeg skal gjøre det imorra!
team Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 OJ !!! Jeg har hørt at en strek er en strek, så lenge som det er farge på den og den ikke er grå, så GRATULERER så mye !!!!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Har du hatt mensen murringer i tillegg?Slik at du har trodd mensen har kommet! Hvordan føles brystene? Ømme? Mener også at en strek er en strev, og den er sterk eller svak! Mer utflod og stikking i livmor er jo typiske graviditets tegn! Pluss at mens uteblir! Blir gøy å høre i morgen etter test med morgen urin! Lykke til!Sender deg er svakt :Gratulerer!!
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Testet igjen idag og testen var fortsatt positiv:D Samboeren tok også en, bare for å se at det ikke er feil på ALLE, hehe, og hans var så negativ som den kan få blitt:P Så hurraaaa:D
Bolla og lille rosin Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Gratulerer!!!! SÅ herlig nick du har skaffet deg forresten:) Håper du nyter månedene fremover nå, og har det fint i lykkerusen din:) Kast litt bebisstøv til oss da!!!
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Tuuusen takk! Skal nyte denne tiden kjempemasse ja, gleder meg bare til magen kommer, selvom jeg kan nok vente på den eistund til, hehe:D Her kommer det litt babystøv til alle som vil ha!: ************************************************************************** ************************************************************************** ************************************************************************** ************************************************************************** ************************************************************************** Og lykke til alle sammen! Klem fra mej.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå