team Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Er det noen av dere som har brukt Persona som eggløsningstest?? Jeg brukte det denne mnd, og testet positivt nå, jeg har ikke flere tester igjen og får derfor ikke testet flere ganger, men jeg leste på Pernille sidene at egget kommer dagen ETTER at Persona tester positivt, men det stod også at noen får positiv Persona i flere dager, å så kommer egget. Så det jeg da lurer på er om det er noen andre som har erfaing med å bruke disse som kan dele det med meg?? Jeg lurer på om vi er "safe" nå, eller om vi må fortsette å ha sex de neste dagene for å være sikker...Håper noen kan hjelpe meg med dette ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå