Gå til innhold

Noen som gir både mm og mme på flaske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kjører vi kombiløsning, pumper og gir mme. Lurer på om noen vet om det går an å blande mm og mme i samme flaske? Har ofte små skvetter med mm som jeg har pumpet ut og er så mye styr å først gi det og så måtte ordne mme etterpå mens snuppen bare hyler og hyler.. Og hvis jeg sparer opp mm til en stor flaske er det jo typisk at hun ikke vil ha mer enn halvparten og så må jeg kaste resten..

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blander, jeg ahr go små skvetter og skulle jeg samle til helt måltid ville det første vært råttent for lengst :)) så jeg blander. lager MME og har MM i til slutt. Min har ikke reagert på blanding, han drikker uansett.

Skrevet

Vil tro det er greit, så lenge du lager ferdig mme'n og så har i mm. Jeg ga en stund begge deler, og jeg strevde med det samme.

Skrevet

i starten hadde jeg for lite melk, så jeg måtte gi mme i tilleg til det jeg ga fra bryst.. Jeg bestemte meg for å brøve å "pumpe opp" melka, slik at jeg kunne slutte med tillegg.. da blandet jeg tilleg og gjorde det klart, så pumpet jeg ut det jeg selv hadde..

først ga jeg lille gutt min egen melk fra e`n flaske, så fikk han tilleg til han var fornøyd fra en annen flaske.. funket bra.. for da viste jeg hvor mye han fikk i seg av begge delene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...