leah og minimi med liten spire Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 er sååååå nyskjerrig
SOMMERSMILET Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Du må ha en gullring og sytråd/hårstrå et eller annet. Så trer du tråden igjennom ringen og holder den enten over håndleddet ved pulsen eller magen. sirkel er jente ,pendling er gutt.
leah og minimi med liten spire Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. februar 2008 thank u;) da blir d gutt da om man tror på det;) men kan det si noe om hvor mange barn man kan få?
SOMMERSMILET Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Det er sånn at den stopper opp mellom kjønnene eller antall. Jeg syns egentlig ikke min stoppet så mye opp, men jeg fikk gutt først og så jente. Prøv den på mannen din også. Flere har gjort det og fått samme resultat. Jeg har ikke fått gjort det ennå. Leste at det var en som hadde fått opp 9 unger og hu lurte på om det kanskje også gjaldt SA og MA graviditeter også. Ikke vet jeg,. Jeg har også blitt spådd at jeg skal bli gravid med gutt først så blir spennende dette. Skal teste neste uke om ikke mensen kommer mandag.
leah og minimi med liten spire Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. februar 2008 da skal jeg teste det på han også så spennende for deg da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå