balsam Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 etter å ha vrengt hodet har jeg satt sammen en gave til min nærmeste vennine, hun hadde ingen spesielle ønsker så det gjorde det vanskelig.. men pakken består av: et teppe til babyen, en body en pyamas ei lue en tøff smekke ting ei rangle 2 tutter hun har klaga på at håret og huden har blitt så stygg under svangerskapet så derfor la jeg med: kerastase shampo, kur og leav inn kur ansiktsrense sett og dusj såpe og body lotion.. totalt kom det hele på ca 1000 kr.. men i og med at det er så masse smått føler jeg liksom at det ser så lite ut..
Trulte76 Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Hadde blitt kjempeglad Og hadde absolutt ikke forventet SÅ mye av ei venninne Super flott og kreativ gave:)
Skorpion Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Kjempe flott gave. Hadde blitt kjempe glad. ;o)
høstbarn:) Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Jøss - det var jo kjempemasse! Jeg fikk ikke så store gaver fra noen av mine venninner, ikke i nærheten eller. Men er ikke sur for det altså
Lillevenn33 Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Synes det er litt mye klær for å være helt ærlig. Hvor mye klør har hun kjøpt på forhånd? Jeg fikk nesten ikke brukt de klærne jeg fikk i gave, var ofte feil størrelse og upraktisk. Ble veldig glad for å få leker og bøker. Og personlig hadde jeg fått litt dårlig samvittighet hvis noen hadde kjøpt så mye til meg. Men kanskje jeg er litt sær på det??
balsam Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. februar 2008 hun har ikke så mye klær altså.. har vært med å sett på det hun har.. og har ikke så mye i den str jeg har kjøpt..=) er langt i fra alle vennene mine jeg hadde kjøpt såå mye til, men ungene hennes er virkelig heeelt spesielle for meg, og vi er nesten mer som søstre enn venniner...=)
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 Så fantastisk gave da :)Hadde elsket den
*Molly mus* Skrevet 29. februar 2008 #9 Skrevet 29. februar 2008 ååå får en flott gave, jeg hadde iallefall blitt kjempeglad for en slik gave. Så kreativ du er:)
Fire småtroll Skrevet 29. februar 2008 #10 Skrevet 29. februar 2008 Hadde blitt kjempeglad! Fikk ikke så mye fra noen av mine venner, men ble glad for det jeg fikk likevel da :-) Den vi fikk dyrest gave av var faktisk bestekompisen til mannen min, fikk Bergans bæremeis. Kjempegave, har brukt den masse!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 29. februar 2008 #11 Skrevet 29. februar 2008 Høres bra ut. :-) Vi pleier å gi en kurv. Kjøpe ett helt antrekk til babyen, helst i str. 62/68 (mange gir så mye smått og man rekker aldri bruke det. og det meste nyfødt tøyet han man jo klart før babyen er født). + et stort og et lite kosedyr (evt. en sånn koseklutdyr). Gjerne en liten rangle eller noe liknende. Noen foreldremagasiner, evt en bok, gavekort på pleieprodukter til mammaen, evt. at jeg kjøper pleieprodukter (avhengig av hvor godt vi kjenner henne). Kanskje noen stelleprodukter til babyen, badeolje eller babymassasje olje f.eks. Sist la vi med masse smokker for babyen var visst veldig glad i det. Vi varierer litt for at det skal passe så godt som mulig til de som skal få det og hva de har ønsket seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå