lin76 Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Hei alle! Eg har sett Knøttet i dag! Det var så FINT at eg bare MÅ dela det med nokon. Er 10+2, og Lille Knøtt vinka og heia, medan hjertet banka som besatt. Eg hadde ein SA i november, då eg var 7+2, så eg har vore kjempenervøs nesten heile tida denne gongen - så nervøs at eg ikkje heilt har klart å gleda meg over graviditeten. Til no! Legen som utførte undersøkinga (innvendig ul) sa at fosteret verken hadde Downs, ryggmargsbrokk eller magebrokk. "Alt ser perfekt ut, nå må du slappe av og glede deg", sa ho. "Dette går bra". PERFEKT, hurra! Ville bare dela den gode nyheten, ikkje minst med dei som har mista tidlegare. Ein spontanabort betyr ikkje at det treng gå gale også neste gong! Gledesklem, Lin
Canutte Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Hei! Så kjekt for deg at du endelig klarer å slappe av og, og håper du nå klarer å nyte graviditeten fremover. er selv 10+1 idag,og har opplevd det samme som deg. Skal på ul neste fredag og gleder meg masse til det!! Kos deg med spiren:-)
lin76 Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 Takk, Canutte! Er heilt gira framleis - gled deg til fredag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå